• solklart

Efterlyser BILDER på brudar under 160 cm i brudklänning!

Hej!

Är själv 157 cm  kort och på jakt efter en brudklänning. Min fundering är om jag kan välja vad som eller om jag måste hålla mig till en viss modell för att jag inte ska se ännu kortare ut än vad jag är. 

Så därför skulle jag bli jätteglad om det finns korta brudar som skulle vilja dela med sig av bilder på er i era klänningar?

Kom gärna med tips också på vad jag ska tänka på vid val av klänning :)  

• Svar på tråden Efterlyser BILDER på brudar under 160 cm i brudklänning!
  • nilssonns

Denna hade jag och jag är 150cm. Den fick ju klippas och läggas upp men allt går ju...... :)

• solklart
    nilssonns skrev 2013-01-21 19:46:57 följande:
    Denna hade jag och jag är 150cm. Den fick ju klippas och läggas upp men allt går ju...... :)

Verkligen vacker!
  • nilssonns
    solklart skrev 2013-01-21 20:44:47 följande:
    Verkligen vacker!
    Tack snälla!! :)
  • Fru Kauko

Jag är 159.5 Cm men kan lägga upp en bild på mig och min klänning :))

--:2012-06-15 :--
  • Camilla01
    nilssonns skrev 2013-01-21 19:46:57 följande:

Du ser inte alls kort ut och du strålar i din underbara kläning. Gillar hur du har håret verklingen vacker.
  • LitenSandra

Här är jag i mina 156 cm på vår bröllopsdag 11 aug 2012. :) Har ett par ballerinaskor på mig (pga bruten fot tre mån före bröllopet! - planen var ett par rejäla klackar...)
  • Sara 120707

Jag är 157,5 men hade iof klackar på bröllopet. Vet inte om jag kvalificerar då men jag lägger upp ett par bilder iaf

Svar på tråden Efterlyser BILDER på brudar under 160 cm i brudklänning!