Ritak skrev 2013-02-25 13:43:56 följande:
Skickar ni in byte om efternamn samtidigt som hindesprövningen? Vilket efternman ska ni ta? Ditt, hans eller något släktnamn?Linda tycker du kan fråga dagisfröken om det känns bättre för dig att lämna barnen till henne Värsta som kan hända är att du får ett nej.. Åh smart att göra egna stolsöverdrag, vi ska hyra våra blev en dyr historia för att hyra stolsöverdag för en dag.... Erika: åh vad tråkigt, hoppas verkligen alla mår bra nu! Ja men satsa på den du verkligen gillade, din stora dag ju då förtjänar man att verkligen känna sig vacker Tack alla tjejer för hjälpen med huset! Kul att höra hur ni har gjort. Jag tyckte maten lät jätte god! Kan du inte be henne göra det innan så ni får provsmaka?
Vet faktiskt inte när man ska skicka in det, får kanske kolla upp det. Vi kommer att ta ett nytt namn, nybildat. Jag heter ett släktnamn men är inte så förtjust i det och min blivande tycker inte heller så mycket om det. Min blivande heter Olsson och det vill inte han behålla och jag känner att jag inte vill lämna ett släktnamn för att ta Olsson. Vi har skickat in ansökan om nybildat efternamn och går och väntar på besked, känns som en evighet. Lite konstigt att inte veta vad man kommer att heta resten av sitt liv. Min blivande kommer att heta det redan nu under våren och jag och vår son kommer att ta det när vi gifter oss. :) Ja det känns faktiskt så. Det är mer än jag tänkt att lägga på klänning men pratade med min m2b och han tyckte att jag skulle ta den jag ville ha. Tar jag någon annan så ångrar jag mig kanske och det hade ju inte känts roligt. ;) Jo vi ska be henne att göra hela menyn nu i vår så vi får äta det ordentligt innan. Vi har smakat potatissnäckorna och laxen med den gröna såsen, supergott! Men det är så svårt att föreställa sig riktigt hur det kommer att bli tillsammans. Vi kommer eventuellt oxå att hyra stolsöverdrag, ska hyra runda bord och dukar från ett ställe och de har stolsöverdrag med. Flitigt att göra det själva, men det känner inte jag att jag har tid med. Trots att jag är mamma"ledig". :)