• LindaCalle

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Hejsan!

Var är ni, alla ni som ska gifta er i Åhus/Kristianstad trakten under året som kommer?
    Jag vill mer än gärna ha nån att bolla ideér med! :)

Bor själv i Åhus och ska gifta mig nån gång under 2013!
    Dyk in vet ja! 

• Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
  • Memme

Verkligen jätte fint Ritak :)
    det behöver inte vara så billigt för att det är blåst där uppe, vi kollade på ett som ar färdigrenoverat på botten och där fanns att göra på ovanvåningen det skulle de ha 2,3 miljoner för. Kan vara ett lockpris med =)
    Ert utgångspris är mer än vad vi betalade efter budgivning, vi landade på ca 800 000.
    Tack för berömmet, men det är min blivande som ska ha det. Han är så duktig och drivande. Han gjorde dräneringen  med en piska på ryggen att det skulle vara klart innan bebisen kom. Och han hann, hon var lite seg ut =)

och här är klänningen, helt olik vad ag hade tänkt mig

• LindaCalle

Sitter jättefint på dig! Men du, visst är det samma klänning som jag la upp här? I Vinslöv, för 3995 kr eller nåt? Det var den första jag provade och den som satt bäst av alla i vinslöv på mig. Min kompis köpte den med!

Ska se om jag hittar bild, troooor minsann det är samma! Coolt!

• Memme

Hi hi hi, jo visst måste det vara samma klänning :) har du köpt den? till mig sa hon att om jag ville ha den så ar jag tvungen att bestämma mig igår. de hade beställt 15 klänningar och där var 3 kvar.

• Miss JH

Superfin klänning memme. Den satt verkligen fint på dej! Kul att ni kollat på samma klänning . Den verkar vara populär om där bara är 3 av 15 kvar.

• Ritak

Jag tyckte pappa kunde köpa den gamla skolan, riva den och ha det som plantage eller något. hahah Glad

Ja jag vill flytta NU, är så trött på denna lägenheten och den höga hyra. Vi får se hur det blir, vi har ansökt om lånelöfte men fortfarande inte fått något bekräftat.

Vilken duktig blivande man du har Memme!

Klänningen var super fin på er båda, ironsikt att ni tittat på samma klänning. Världen är så liten Skrattande hihi.
    Måste va sjukt poppis klänning då ju!

• Ritak

Ska någon av er ha slöja?
    Jag har ju jätte kort hår så jag är inte ens säker på att jag kan fästa en slöja...
    Hade inte ens haft tanken på att ha slöja då det känns väldigt inte mig..
    Men när jag hittade denna bilden på BT så blev jag jäääkligt sugen på slöja.. Hur fin var inte denna lixom?

Funderar på att köpa en billig slöja från ebay och kan jag inte ha den sen får jag ta det....

• Miss JH

Rita: jag var lite inne på slöja innan, men nu har jag bestämt mej för diadem. Hur kort har du? Supersnaggat eller lite längre på huvudet? För slöjan fäster du ju bara med en kam, så har du lite långt uppe på huvudet ska det inte va några problem tror jag. Barnens skor kom idag, tyvärr var båda flickornas för stora så de fick vi skicka tillbaka igen och ta en mindre storlek. Men de var väldigt fina iaf . Grabbens skor passade.

• Ritak

Här har du en bild på mig eller ja mitt hår, har snaggat ena sidan och hela nacken. Men luggen vill ja ha så lång som möjligt till bröllopet..

Min frisör sa att det skulle gå och fästa men att jag måste nog ha den högre upp än man brukar. Vanligast är ju att man har en "bulle" bak och fäster slöjan där Tungan ute

Tråkigt att dom inte passade men kul att du var nöjd med dom Glad

• Miss JH

Gillar din frisyr! Riktigt cool. Jag var själv alldeles korthårig för ett år sen men har låtit det växa ut igen. Men du har ju tillräckligt med hår för att kunna ha slöja. Men som din frissa säger så kommer du få ha den högre upp bara.

• Ritak

Tack miss JH! Jag är sjukt nöjd, älskar mitt hår!
    Hade riktigt långt hår till min bal, klippte av det dagen efter sen dess har jag aldrig tänkt tanken på att skaffa långt hår. Dock tråkigt att det inte går att göra någon direkt uppsättning med detta håret..

Ja jag får se hur jag gör. Ska tänka lite till på det här med slöja Glad Hade nog tyckt det var fräckt då jag inte kan göra någon direkt uppsättning och bara ska ha små hårnålar i huvudet.

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!