• Boringbrick

Samlingstråd för oss under 24 år!

• Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!
  • Pagnie

ja men gör det. så spännande att läsa hur det går för alla. och man får alltid bra tips.

• sandralinder

Hej alla brudar! :) 

Hoppar in här jag med om jag får, även fast det dröjer tills januari 2015 innan vi gifter oss. Vi ska ha barn i juni och känner att jag vill hinna komma i form och planera i lugn och ro tills dagen med D då jag drömt om den hela mitt liv. 

Är förövrigt 19år gammal, min blivande är 26år och numera bor jag i lilla torsby, värmland men är från Stockholm. Just nu kollar jag för det mesta på inspirationsbilder, vi har bestämt datum och kollar runt på alternativa lokaler att ha middagen/festen i och mycket hänger på vad de kan erbjuda samt kuver kostnader då vi blir ca 80 personer på middagen. Kände att vi fick begränsa det någonstans och då är det enbart familj, släkt och några få nära vänner. Tänk att det ska vara så svårt att välja/ välja bort...

Hur ser det ut för er? när gifter nu er =) 

• Milano

Får man hänga på? Jag är 22 år och gifter mig till sommaren. Min M2B är också 22 år

Hur långt har ni andra kommit i planerna?

• Pagnie
    Tilda93 skrev 2012-12-17 07:47:40 följande:
    Hehe ja precis :) Vad har ni kvar då? Vi gifter oss 7 juni så ca 5,5 månader kvar, själv?
    oj är det så kort tid kvar nu. Det går snabbt framåt. Vi gifter oss 13 juli så ca 7 månader kvar då. plus minus någon vecka.
    vad har du kvar nu då?
  • Pagnie

ja alltså jag och min blivande har inte samma någon stans. Han har en ring som förlovningsring och jag har en helt annan. Sen ska han inte ha någon vigselring alls och jag ska totalt ha 3 ringar så det där med att det ska matcha och vara lika är bara skit. Vill du ha den så tycker jag absolut att du ska ha den. :D

• Pyttis
    Pagnie skrev 2012-12-18 10:32:34 följande:
    ja alltså jag och min blivande har inte samma någon stans. Han har en ring som förlovningsring och jag har en helt annan. Sen ska han inte ha någon vigselring alls och jag ska totalt ha 3 ringar så det där med att det ska matcha och vara lika är bara skit. Vill du ha den så tycker jag absolut att du ska ha den. :D
    oki,  det blir nog så bara det inte är några problem att slå ut den. blev bara så paff när jag fick den o vi hade ju varit och tittat på andra  och så gott som bestämt oss. och hade väl tänkt  mig från början att jag skulle ha nåt lite "tuffare" (de vi titta på var svarta) då det kändes lite mer som mig, men sen när jag fick den igår så känner jag ju att jag tycker om den lika mycket som jag gjorde när jag var liten och blev helt till mig när jag såg den, för trodde hon hade sålt den. o et kan ju va lite kul med att ha nåt man tyckt om i 15-20 år innan med, och tror mormor skulle tycka det var roligt med om jag hade den.

som sagt, blev bara så fundersam när man trodde man hade bestämt sig..
  • Pagnie

ja men så kan det ju vara. vissa saker blir inte alls som man har tänkt sig när det kommer till det här med bröllop. helt galet faktiskt. men jag tror vi alla har ändrat oss om saker som vi ansåg självklara först när det kommer till bröllopsplanering. Så gör bara det som känns rätt helt enkelt. Jag tror nog att det blir bra.
    Jag hade också bestämt mig för några andra ringar men sen blev det dom det blev. Kändes rätt så jag gick på känslan.

Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!