• Boringbrick

Samlingstråd för oss under 24 år!

• Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!
  • Pagnie
    Pyttis skrev 2013-01-13 16:25:12 följande:
    tack så jätte mycket!!! :) nej, ska ha den som den är, för den är myyyycket fluffigare i verkligheten än vad som den ser ut att vara på bilden, har inte fixat alla lager riktigt på bilden o så håller jag ner den lite där så jag tror jag kommer nöja mig sådär :)
    åh det blir säkert jättebra ska du se :D
  • Pyttis
    pamjofre skrev 2013-01-13 17:09:08 följande:
    åhh va skönt! Hehe ja det kan jag tänka mig!, vad ska han ha på sig? jo, de e ju en del att stå i :P
    han ska ha vit skjrorta med lite uppkavlade ärmar, grå "fin"-byxor även de lite uppkavlade, och så en väst i samma grå som byxorna, sen blir det kanske nån slips med, inte bestämt det 100 eller om han ska ha lite uppknäppt och nåt halsband. sen har han en jättegammalklocka med lite udda läderarmband som han ska ha samt ca 3-5 st till vanliga armband han ska ha till

har ni kommit fram till vad din sambo ska ha? :)
  • Pagnie
    pamjofre skrev 2013-01-13 17:00:12 följande:
    Pagnie- hehe ja jag såg din bildbomb :). Ja visst e de skönt att kunna ta en paus och gå ut med dem! Vi har oxo hund, men bara en. Vad tränar du med dem?

Ja, de e hemskt faktiskt att vara utan ringen så länge! Hehe man känner sig så naken, och ibland glömmer ja bort att jag har lämnat in den, så för en kort sekund e jag rädd att jag tappat den :P. Japp vi får hoppas att tiden flyger förbi! 
    ja men verkligen. hundarna är vår räddning. jag tränar inte allvarligt än eftersom dom fortfarande är små. men vi börjar nu i vår. men jag hobbytränar rallylydnad med lille och agility lite smått med storvovven. dock ska vi köra igång med agility på riktigt när han blivit höftröntgad. det blir han 24:e januari.

ja men det trodde jag också. men nu sitter den där den ska igen :D
  • Pyttis
    Pagnie skrev 2013-01-13 17:19:05 följande:
    åh det blir säkert jättebra ska du se :D
    ja det känns så, har en riktigt bra magkänsla så jag känner mig lugn :)
  • Pagnie
    Pyttis skrev 2013-01-13 17:26:07 följande:
    ja det känns så, har en riktigt bra magkänsla så jag känner mig lugn :)
    ja men det låter ju jättebra :D när var det dags?
  • Pyttis
    Pagnie skrev 2013-01-13 17:28:28 följande:
    ja men det låter ju jättebra :D när var det dags?
    samma månad som för dig juli som gäller ;)
    den 6:e :)
  • Pagnie
    Pyttis skrev 2013-01-13 18:48:08 följande:
    samma månad som för dig juli som gäller ;)
    den 6:e :)
    härligt. en vecka innan. då får du ge mig tips sen innan det är dags för mig. ;)
  • Pyttis
    Pagnie skrev 2013-01-13 19:28:33 följande:
    härligt. en vecka innan. då får du ge mig tips sen innan det är dags för mig. ;)
    får komma där sen och "GÖR INTE SÅHÄR!!!!!!" ;) HAHA
  • Pagnie
    Pyttis skrev 2013-01-13 19:42:31 följande:
    får komma där sen och "GÖR INTE SÅHÄR!!!!!!" ;) HAHA
    haha ja men lite så tycker jag ;)
  • pamjofre
    Pyttis- ja vi köpte hans kläder nu förra veckan, så de blev väldigt traditionellt, med frackcoat, väst, palstrong ocg glansiga finbyxor. Stiligt blev han. Men lite avis e ja faktiskt på ert mysiga barfotabröllop :P. hehe att man aldrig kan bli nöjd ;)
  • pamjofre
    Pagnie- kul me både rallylydnad och agility! Hur gamla är dem?
  • pamjofre
    Pagnie- lycka till förresten på rtg! De e säkert inga problem :)
  • Pagnie
    pamjofre skrev 2013-01-13 21:05:26 följande:
    Pagnie- kul me både rallylydnad och agility! Hur gamla är dem?
    ja det ska bli jätte roligt. den äldsta är 18 månader och den lilla fyllde 1 år i torsdags. Så det är bara 6 månader emellan dom. två unghundar är INTE att rekommendera.
    Men kul ska det blir i alla fall. ;)
    ja röntgen kommer nog gå strålande. dock är det kenneln som tar honom dit så vi får höra efteråt hur det gick :D
  • pamjofre

hehe nej det kan jag tänka mig! Mina föräldrar har precis köpt två valpar från samma kull!! Och de e aslltid kaos när man kommer dit! :)

ahhh, ja de e klart att kenneln vill checka av höfterna, de e ju ett ganska vanligt problem hos fler och fler hundraser :(.  

• Pyttis
    pamjofre skrev 2013-01-13 21:04:31 följande:
    Pyttis- ja vi köpte hans kläder nu förra veckan, så de blev väldigt traditionellt, med frackcoat, väst, palstrong ocg glansiga finbyxor. Stiligt blev han. Men lite avis e ja faktiskt på ert mysiga barfotabröllop :P. hehe att man aldrig kan bli nöjd ;)
    tror det blir toppen, det går ju aldrig fel fiksom :) och jag tycker det är jätte kul att vi alla planerar relativt olika, kommer bli så himmla spännande att få se allas bilder sen när alla haft sin stora dag :)
  • Pagnie
    pamjofre skrev 2013-01-14 08:45:31 följande:
    hehe nej det kan jag tänka mig! Mina föräldrar har precis köpt två valpar från samma kull!! Och de e aslltid kaos när man kommer dit! :)

ahhh, ja de e klart att kenneln vill checka av höfterna, de e ju ett ganska vanligt problem hos fler och fler hundraser :(.  
    haha ja jag kan tänka mig det. helt galet med två lika gamla. men det är bara att bita ihop. Dom blir ju stora.
    ja klart. dom ska ju avla på honom. så det är ett måste. vi hoppas på ett bra resultat.
Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!