• Boringbrick

Samlingstråd för oss under 24 år!

• Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!
  • Pyttis
    pamjofre skrev 2012-12-18 12:11:03 följande:
    Pyttis- tycker absolut att du kan använda din mormors ring, är väldigt fin. Men visst är det svårt när man från början tänkt sig något annat 
    ja, blir mer och mer säker på att det blir den, va och grågade igår om de kunde fixa storleken o det var inga problem, så det blir nog den även om det är så lååååångt ifrån man kan komma vad jag nästan beställde frra veckan haha
  • Pyttis
    pamjofre skrev 2012-12-18 12:09:58 följande:
    får man vara nyfiken och fråga vad du hittat för klänning? :)
  • pamjofre
    Pagnie- Min klänning kostade 5525, och den var på¨70% rea :). Köpte den i Malmö. Ja har t.om köpt den "utanför" budgetten. Jag tror att oavsätt hur stor budgett jag hade haft, hade jag ändå haft problem att hålla den :P

Pyttis- ja såklart :), har väldigt dåliga bilder och ingen där jag har den på mig, har bara fotat den med mobilen när den hängde i provhytten. Men lägger upp så får ni ett hum ivf.
    hehe det var inte alls den typ av klänning jag hade tänkt mig, men när jag provade satt den perfekt, min mor och syster blev lite rörda :P

Tilda93- Ni har ju hunnit riktigt långt!, Hur är det med din blivande, hjälper han till mkt? Och hur är det med er andra, hjälper era blivande till?

framsida, axelbanden är sådanna att de ska sitta en bit ner på axlarna, ska sys in lite så att de passar, detta var det ända som behövdes sys in :)

Baksida, låååångt släp :)

Underkjolen ja har beställt, ska dock färga den lila, var för snål för att köpa en färdig, så vi får se hur det blir när jag har färgat den, har aldrig gjort det innan :P

• Pagnie

pamjofre- åh din klänning var verkligen jättefin. skönt att komma undan så billigt och utanför budgeten.
    Önskar jag hade gjort det med min med. så min däremot gick över budget ganska rejält men den var ju sååå underbar så jag var bara tvungen. annars hade man ju suktat efter den ändå och kanske inte varit nöjd.

Jo min sambo hjälper till en hel del men jag är ju mer galen än honom så jag fokuserar ju mkt på småsaker som inte han gör. men det stora hjälper han till med.

• Tilda93

Pamjofre: fin klänning :) Jo om man jämför med många andra killar så hjälper han till jätte mycket, men jag tycker han kan hjälpa till lite mer, men vi är som sagt snart klara så det är lugnt :) , vi har typ samma tycke och smak :) men det vi har köpt har vi båda varit med på också :) Din då? :)

• pamjofre

Pagine- tack! Hehe ja det va skönt! Jo men håller med din klänning e värkligen underbar! Hur var det nu, hade du fått herm den och provat den "på riktigt"? Skönt att din blivande hjälper til! hehe jo de brukar no va så att killarna inte e jätte interesserade av smådetaljernma :P

Tilda93- tack! heh skönt att han hjälper til så mykcet! hmm nja... min hjälper inte så jätte mkt, å absolut inte med smådetaljer, men e alltid smakråd, å de stora grejorna e han med på. 

• Pagnie

pamjofre - Nope jag har inte fått hem den ännu. provade är den ju i butik men inte hemma. får den väl någon gång i mars skulle jag kunna tippa på. Längtar som en galning nu ju. Dock ska vi tillbaka och se till så vi får överdelen insydd också. längtar så tills den hänger i garderoben.
    haha nej det verkar bara vara vi tjejer som tycker att detaljer är viktiga, Men som sagt det är dom ju. älskar små personliga detaljer.

• Tilda93
    pamjofre skrev 2012-12-19 21:42:37 följande:
    Tilda93- tack! heh skönt att han hjälper til så mykcet! hmm nja... min hjälper inte så jätte mkt, å absolut inte med smådetaljer, men e alltid smakråd, å de stora grejorna e han med på. 
    Det är ju ganska vanligt att inte killar finner samma intresse som vi tjejer har ;) men min har varit väldigt delaktig i detaljer, speciellt dukningen :D
  • pamjofre

pagine- hoppas tiden går fort! :)

Tilda- heh jo så e de ju :), men kul att din gillar att engagera sig även i några av smådetaljerna :) 

• Pagnie
    pamjofre skrev 2012-12-20 15:12:19 följande:
    pagine- hoppas tiden går fort! :)
    ja hoppas kan man ju verkligen göra. Jag vill helst att det ska vara typ maj eller juni nu. Inte december. sitter bara här och väntar ut jul och nyår. Vill bara ha det förbi för det känns som att när det är över så kommer tiden gå mycket snabbare.
    Okej nu låter jag ju verkligen som en holidaykiller eller något men jag jobbar heeela jul och nyår så det blir inge firande för mig ändå. Men som sagt jag beställer juni tror jag nog.

Längtar ju så galet efter allt som sker nästa sommar. Och sen kör vi ju bebisverkstaden i april också så det är så mycket som jag längtar efter nu som vintern står i vägen för. annars brukar jag gilla vintern väldigt mycket.

måste hitta slöja och underkjol också har jag kommit på. Eller kommit på och kommit på, har vetat det men känns som att man kanske måste ta tag i det också.
    Det hade väl du redan fixat va?
Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!