• PiaB

Varför finns ingen moderator?

Snälla BT! Om nu någon läser detta, ska maila också. Varför finns det ingen modertator här?

För vilken gång i ordningen slår jag på datorn och går in på BT och tänker få några tips eller kanske kunna hjälpa någon, men istället går tiden till att sitta och anmäla trådar? Häromdagen var det ett fotografpar, igår en kock, idag något konstigt som inte ens går att läsa. Hela BT är nedspammat och ansvaret ligger på oss användare att rensa.

Det är orimligt! Jag hjälper gärna till att anmäla en tråd/inlägg. Men det borde räcka att det fanns någon man kunde signalera till att nu behöver ni in och kolla vad som händer. Jag förstår att ni inte kan sitta hela dagarna och läsa på BT, men det finns ju ingen att signalera till. Inte vad jag vet iallafall. Utan man ska sitta och anmäla tråd för tråd.

Jag önskar också att man kunde anmäla en medlem. Det skulle underläta då det ofta är en och samma person som spammar. Det skulle vara så enkelt om man kunde meddela er att den här personen spammar, kolla upp den, istället för att anmäla personens 15 trådar.

Jag orkar snart inte gå in här eftersom det går mer tid till att rensa forumet än att göra det jag vill. Få hjälp och hjälpa angående bröllop.

Hoppet om ändring är obefintligt, men man vet aldrig. Undrens tid är inte förbi.

• Svar på tråden Varför finns ingen moderator?
  • PiaB

Passionsblomma, det förstår jag att du inte vill ha tillbaka. På de forum jag menar ligger en text på startsidan att på torsdag mellan kl 01-04 kommer sidan att ligga nere. Då vet man det innan och kan förbereda sig på det samtidigt som sidan hela tiden förbättras. Jag vill inte ha det som du beskriver :O

• Chicita

Jag brukar skriva till Forumvärd eller Redaktör Kristin. Och det brukar kunna funka om dom har tid.
    Men ja jag vill också ha in moderatorer som är aktiva. Det behövs 

• passionsblomman

Listan på moderatorer visar ju att det existerar några. Tom ganska många. Men ser man på antalet inlägg och så vidare, så är det ju rätt tydligt att de aldrig är här. Varför är man då moderator? och hur blev man det? Flera har ju blvit det under 2012, så det är ju inte bara gamla uvar som råkat bli kvar typ.

http://www.brollopstorget.se/Forum/moderators.php

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • passionsblomman

Och man uppmanas att kontakta dem om man behöver råd och hjälp-men de är inte ens klickbara i vänstermarginalen, utan man måste leta efter dem under info och regler. Det är så dumt så det liknar ingenting!

• Aniara4
    passionsblomman skrev 2012-11-23 23:34:14 följande:
    Listan på moderatorer visar ju att det existerar några. Tom ganska många. Men ser man på antalet inlägg och så vidare, så är det ju rätt tydligt att de aldrig är här. Varför är man då moderator? och hur blev man det? Flera har ju blvit det under 2012, så det är ju inte bara gamla uvar som råkat bli kvar typ.

www.brollopstorget.se/Forum/moderators.php
    Wow, jag har aldrig hört talas om någon av dem! Måste börja gå in på den sidan då och då och se om de nånsin är inloggade.
  • daniiel
    Aniara4 skrev 2012-11-23 23:53:02 följande:
    Wow, jag har aldrig hört talas om någon av dem! Måste börja gå in på den sidan då och då och se om de nånsin är inloggade.
    Jag håller med. Jag har aldrig sett till någon av dom i forumet.
  • maxmamma

håller med er, men nu har jag fått nått konstigt meddelande via min inbox/gästbok från någon som kallar sig Soniya o är en trevlig kärleksfull människa med anständigheter som vill att man ska titta på dennes hemsida och meddelandena är två och det ena är på svenska o det andra är på engelska.

nån fler som fått detta konstiga meddelande??

känner för övrigt ingen person som heter så varken här eller nån annanstans

• ThereseV

Jag har heller aldrig sett någon av dom. Jag testade att trycka på ett par namn.. på någon behövde jag skriva in lösenord och på en annan så var jag oinbjuden..det blir ju lite svårt att kontakta dom då..

• daniiel
    maxmamma skrev 2012-11-24 00:17:46 följande:
    håller med er, men nu har jag fått nått konstigt meddelande via min inbox/gästbok från någon som kallar sig Soniya o är en trevlig kärleksfull människa med anständigheter som vill att man ska titta på dennes hemsida och meddelandena är två och det ena är på svenska o det andra är på engelska.

nån fler som fått detta konstiga meddelande??

känner för övrigt ingen person som heter så varken här eller nån annanstans
    Ja, jag fick också det meddelandet nu inatt. Jag vet att fler här på sidan fått det förut. Det är bara bluff och båg och spam.
Svar på tråden Varför finns ingen moderator?