• daniiel

Vilken klänning?

Jag funderar på att beställa en klänning från ASOS till en julmiddag/fest med makens jobb. Självklart vill jag kunna använda klänningen fler gånger sedan efter det.

Valet står just nu mellan dom här två klänningarna. Den svarta med röda detaljer och den röda med svarta detaljer. Saken är den att den svarta kostar bara 330kr, vilket min plånbok skulle tycka betydligt bättre om. Den röda kostar däremot 470kr. Vilken är finare?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken klänning?
  • daniiel

Nä, jag vill gärna kunna ha klänningen på julafton också kanske, men i övrigt så använder jag aldrig klänning. Därför känns det inte jätteviktigt att kunna använda den vid flera andra tillfällen också.

Det jag tänker kring den svarta är att klänningen är i bomull och jag oroar mig väl för att det lätt ska fastna damm och sånt som gör att den blir "luddig" om ni förstår hur jag menar? Vi har ju tex två ljusa katter hemma.

• Chicita

Då skulle jag satsat på den röda Glad
    Allt syns ju på svart som sagt. Den röda skulle nog tåla lite mer...

• daniiel

Fått svar om storlekarna nu, men ingen storlek blir bra utav de som finns på tradera. Alla storlekarna finns ju inte där tyvärr :P Jaja, bara att leta vidare igen då :)

• daniiel

Ja, det var väldigt synd. Verkar inte få den andra såld heller, så måste väl traska till posten i veckan och skicka tillbaka den. Kan inte dra ut på det så mkt ifall frakten skulle ta lång tid. Håller tummarna för att det inte ska kosta så mkt :)

• Chicita

Ja då får vi hålla tummarna för det Glad
    Kan du byta den klänningen? Alltså om du ser att det inte kostar så mycket så kanske du kunde beställa en mindre?

• daniiel

Japp, det var väldigt skönt :) Förlorar en liten slant, men skulle kosta mer att skicka tillbaka den. Funderar på om jag ska lägga ett bud på en av klänningarna på tradera iaf... den ena storleken är lite för stor över bysten, men är nog rätt bra annars... ja... kanske skulle chansa. Tycker ju den är så fin! :)

• Chicita

Du får stoppa upp BH'n lite då Flört
    Ett par strumpor i varje kupa kanske räcker Tungan ute

Svar på tråden Vilken klänning?