Wow Minuz -2,4 på en vecka är ingen dålig start, och en väldigt bra motivation att fortsätta, duktigt av dig att motstå gofikat oxå!
Jättebra att du kom i väg och tränade Vinterfrost, man känner sig ju så nöjd efteråt...
Här sitter jag och skäms över mitt leverne idag :(... jag är på utbildning i Göteborg. Dagen började bra, åt min vanliga frukost hemma, lunchen va ju svårt att räkna då det va ute... det va en supergod lunch, åt sejfilé med paprikasås och potatischips, yum! Sen fortsatte det... avstod visserligen från den goda kakan som va på eftermiddagsfikat men efter lunchen så gick jag och min jobbarkompis och shoppade (va på panduro bl a) och sen va det dax att äta, inte varje dag jag äter ute och visst vill man festa till det lite så vi valde Jensens böfhus för jag älskar en riktig köttbit... valde ju inte det smalaste alternativet trots att det fanns ett sådant utan slog på stort och åt rumpsteak med favoritsås och råstekt potatis... valde till extra grillade grönsaker men åt upp allt - till det två glas rött. Inte nog med detta så tog vi mjukglassbuffén till efterrätt, usch nu sitter jag här och skäms på hotellrummet och känner mig orolig i magen, så onödigt för bara några minuters njutning men får trösta mig med att det inte är över för det bara ett litet bakslag... har nog gjort av med både veckobonus och aktivitetsbonus för denna veckan... ingen träning blev det heller idag... men ska försöka skärpa mig på hotellfrukosten i morgon (!) och sen blir det träning och nya tag när jag kommer hem igen... :-/