Jag har ca 3 mil till närmsta möte och tycker det är för långt men jag och mina systrar (varav den ena guldmedlem) har en hemlig FB-grupp där vi kör invägning med varandra - det funkar bra det oxå även om det säkert varit extra bra med möten och riktig invägning. Sen har vi ju denna tråden oxå, det är bra! :)
Jag är ganska enformig med vissa mål men det gör inte så mkt så länge jag tycker det är gott, är inte så mkt för matlagning tyvärr...
Till frukost innan jag åker till jobbet blir det alltid:
2 dl mellanfil
1 dl k special
1 banan/annan frukt hackad
1 glas vatten
och när jag kommer till jobbet blir det kaffe med en skväll mellanmjölk
Det blir 5 om jag räknar med en dl mellanmjölk till kaffet som räcker hela dagen, annars 4 pp.
Vid 10 har vi fika/frukost på jobbet då brukar jag äta:
två knäckebröd 2pp
keso 1 pp / skivad banan med kanel på
The
Till Lunch har jag under helgen gjort matlådor som jag vägt upp och räknat ut pp med receptskaparen så jag vet vad det innehåller och så sallad eller morot till.
Till middag lagar jag antingen ett nytt mål eller om jag tycker att jag vill ha något lättare eftersom jag åt lagat till lunch så kokar jag grahamsgrynsgröt med lågkalorisylt och lättmjölk: 6pp
Eller så gör jag en god omelett med 2 ägg, 1 tsk olja, 2 skivor rökt skinka, färska champinjoner, lök och paprika: 6 pp
Sen om jag känner lite sug på kvällen kan det bli the och knäckemackor av en annan sort än på förmiddagen...
Då räcker mina 28 pp gott och väl! :)