Här bara måste jag hänga med :) Jag, min sambo och min mamma börjar på viktväktarna på lördag! Jag och mamma har varit med tidigare så vi vet hur allt går till och vad man kan förvänta sig av det hela. Jag gick ner 20 kg den gången men var alldeles för ung för att förstå hela den resan. Kilona kom förstås tillbaka men nu är det dags att göra ett seriöst försök! Vi är alla väldigt laddade och jag tror att detta kommer gå riktigt bra!
TIll er som tappat motivation eller är nere i en svacka så är ett tips från mig att skaffa en blogg och dokumentera resan. Jag har gjort det och det känns jättekul att skriva om sin resa, lägga ut favoritrecept, tips/trix, träning, viktnedgång (eller uppgång...;), och bilder. För mig känns det som en riktig push i rätt riktning, jag älskar att skriva och har skrivit en annan blogg i över 6 år, men att lägga ut bilder på sig själv, skriva av sig osv tror jag verkligen gör att man håller sig på en någorlunda bra linje hela tiden.. Man kan dessutom gå tillbaka och se hur man gjorde för ett tag sedan när motivationen är på botten!
Stor kram till alla!