• FreNi

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • leula

så fiiin klänningVi ska ha Depeche mode, somebody  som ingångslåt och Anneke K s cover på blowers daugthersom "vals"  

• Gummenuttan

Vi funderade på Somebody som ingång men valde sen att solisten sjunger den när vi står tillsammans vid altaret

• leula

Gummenuttan skrev 2013-07-17 23:12:00 följande:Vi funderade på Somebody som ingång men valde sen att solisten sjunger den när vi står tillsammans vid altaret jag vill natt solisten ska sjunga värmlandsvisan =)  är utflyttad värmlänning ( bor numer i Örebro)och " nu grönskar det"

• leula

gummesnuttan =)var och när är ert bröllop?  

• Alvstina

Oj, vad alla är aktiva här! Själv har jag varit sjuk sedan 5/7.. ja, nu hostar jag ju visserligen bara och har lock för öronen, men ändå. Det är hemskt tråkigt att känna sig krasslig halva semestern. Nåväl... 

Lite tråkigheter har dock hänt.. min farmor gick bort för en månad sedan och bara några månader tidigare gick sambons moster bort. Det känns underligt och väldigt sorgligt att personer som vi bjöd på bröllopet inte längre lever. På farmors begravning berättade hennes bästa vän för mig att farmor var så ledsen över att hon inte skulle kunna gå på bröllopet. Hon hade pratat mycket om det.

Och jag känner att allt bara gå så snabbt nu. Vigselringen är beställd, jag ska prova den på fredag innan stenarna sätts i, i morgon är det provuppsättning hos frisören, idag var jag hos sömmerskan angående klänningen, på lördag kommer vi att träffa prästen, och jag är så glad att det är min moster som jag känner.

På måndag är semestern slut och jobbet börjar igen. 

Jag vill att allt ska lugna ner sig, jag behöver lugna ner mig! 

• viXan

Fina ni är i era klänningar!!

Mina tärnors klänningar kom idag (de är på semester o får prova dem i helgen hihi)

Jag beställde på jjshouse.com den 9/7 o de kom idag... det är snabbt :)

Håller tummarna att det inte kommer ngn faktura på tull m.m (y)

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!