• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • emelieparstam
    SofiaMagdalena skrev 2013-02-12 13:05:33 följande:
    Jag tror att det är viktigt att välja den ring man älskar och inte kan sluta tänka på. Det är ju tyvärr så att det blir mycket pengar. Men jag tycker du skall försöka se till att du får den du vill ha! :)

Min drömring har alltid varit en med diamanter och safirer. Den ringtyper kostar oftast runt 10.000:-
    Jag hade tur i julas när dem har kampanjer och hittade en som låg i våran prisklass. 
    Ok, Jag har hitta en annan ring som verkligen älskar så det blir förmodligen den, ligger i prisklass 6500 - 7000 kr så det känns kul =)
  • SofiaMagdalena
    emelieparstam skrev 2013-02-12 18:56:01 följande:
    den ser ut så  med stenarna i vitguld.
    Elegant! Kommer bli kalasfin :) Jag blir så glad när andra hittar något som de älskar. 
  • stormhelen

Jätte fina ringar.

Stilrena. Mycket fint.

Har ni bestämt er för dem?

• emelieparstam
    SofiaMagdalena skrev 2013-02-12 19:11:31 följande:
    Elegant! Kommer bli kalasfin :) Jag blir så glad när andra hittar något som de älskar. 
    Tack så mycket =)
  • emelieparstam

Jag har nog bestämt mig, mer min blivande som ska bestämma sin, vi kommer inte ha samma sorts ringar. jag tror han vill ha rödguld och jag vill ha vittguld. sen kommer jag ha min förlovningsring på höger istället och bara ha denna ringen på vänster men jag tror jag har bestämt mig =)
  • stormhelen

Nu har vi precis fått mejl om att våra ringar är klara!!!!!!!! Skrattande

Ska åka in och hämta dem nu.

Ska bli så skönt att få tillbaka min förlovningsring på fingret igen. Och det ska bli riktigt kul att se hur våra vigselringar kommer att se ut, iaf min vigselring. Då vi redan har sett min m2b:s ring tidigare. (Vi råkade titta fel på datumet på kvittot och åkte iväg för att hämra ringarna som inte var klara. Men hans var det, så vi passade då på att titta på hur den blev och kollade att den satt som den skulle).

• SofiaMagdalena
    stormhelen skrev 2013-02-13 16:07:22 följande:
    Nu har vi precis fått mejl om att våra ringar är klara!!!!!!!! Skrattande

Ska åka in och hämta dem nu.

Ska bli så skönt att få tillbaka min förlovningsring på fingret igen. Och det ska bli riktigt kul att se hur våra vigselringar kommer att se ut, iaf min vigselring. Då vi redan har sett min m2b:s ring tidigare. (Vi råkade titta fel på datumet på kvittot och åkte iväg för att hämra ringarna som inte var klara. Men hans var det, så vi passade då på att titta på hur den blev och kollade att den satt som den skulle).

Jippie! Äntligen, nu har du väntat länge på den. Hoppas du blir nöjd!
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!