daniiel skrev 2012-08-06 00:17:35 följande:
Med tanke på att det var jag som startade denna tråden, så kan du vara helt lugn med att jag tar allt som skrivs i denna tråden med glimten i ögat ;D Jag tycker den här tråden, och dess föregångare, är skitkul :D Vi hade, i våra ögon, ett jättehärligt bröllop.. men.. vi klarar oss definitivt inte ifrån många saker på "trash-listan" och det är helt okej och bara kul faktiskt :) Du är definitivt mer än förlåten!

hihi
Härligt! Ville bara kolla...

Jag gillar tråden, just för att det är uttalat att det SKA vara med glimten i ögat. När jag och sambon gifter oss, kommer vi inte heller klara oss helskinnade ur djungeln av vad som är trashigt, enligt andras åsikt. Jag vet redan en hel del som stämmer in, enligt vad som står i den här tråden. Men, det gör inget, det kommer bli så bra ändå. Det blir det ju, om man vågar göra som man själv vill och inte oroar sig fördärvad över vad andra ska tycka. Den som varit här länge, kan starta en tråd och skriva så att de flesta kan få en god uppfattning om vad man vill uppnå med trådstarten. Den här tråden är inget undantag från det.

Nu är det dags för en blivande mormor att gå och sova!