majjja skrev 2012-08-09 19:12:00 följande:
smulan: vet inte alls hur jag ska göra med klänningarna, men de lovade ju att leverera på bara en månads tid, så jag tänkte att om jag beställer typ i oktober så får jag den i november och skulle det på något sätt skita sig, så har jag ju flera månader på mig innan det är dags (april) så fram tills oktober får jag klura och fundera på det där med överdelen. Har iallafall bestämt mig för att ha tyll på kjolen. Tyckte det var så sött :)
och tack alla för de fina kommentarerna för ringarna. I love them! Idag lämnades de iväg på gravyr o storleksändringar o allt. Känns väldigt tomt utan dem kan jag ju säga.. och det värsta är att jag får dem förrän om en månad :(
Vi valde att lämna in dem hos en guldsmed som inte skickar iväg ringar utan fixar allt på plats. Dock hade de mycket att göra och därav tar det tid. Kollade även på sambons ring, han blev helt såld på de ringar de gör själva i den butiken. en svagt kupad 4,5 mm bred ring (hans fingrar är rätt korta så det såg helt galet ut med en bredare ring)
MariaMagdalena: din klänning var tokfin! och sitter ju helt perfekt över bystpartiet!
Nej du har verkligen kommit in i en klänningsfälla ha ha ja tyllen är super söt så den håller jag på ;) Du får klura och sen meddela här så jag vet är ju bara såååå nyfiken ha ha ha. Jag lär ju hänga kvar ett tag till för det är ju så kul det här.
Vad roligt att han hittade en ring han också=) Då hoppas vi att det blir kanon bra. En månad känns långt nu men när vardagen är i gång igen så säger det SWISCH! Så har du dina ringar=).
MariaMagdalena skrev 2012-08-09 20:47:33 följande:
Ja det ser inte allt för tokigt ut va
Fast ringarna på bilden är som sagt alldeles för stora bägge två så det ska bli väldigt roligt att få prova dom riktiga tillsammans.
Nej det ser kanon bra ut som sagt. Jag har ju bara min vigselring på mig nu eftersom det blir för brett med både förlovning och vigsel ring men när ni visar era fina kombinationer så blir jag så himla sugen på att fixa till min förlovningsring. Har till och med sagt det till mannen min och han sa "Jaa det kan du väl göra" så jag tror att det betyder att jag får hihi. Vill göra min förlovningsring smalare och rugga upp ytan så att den passar mer färg mässigt med min titan ring (förlovningsringen är i vitguld och ser lite fel ut i nyansen när den är blank). Ska gå in och höra med en guldsmed vad de tror om det!