majjja skrev 2012-08-07 17:38:18 följande:
oj vad ni skriver , tar en stund att läsa ikapp :-P
VI köpte ringen. Den ska bara rhodineras om och tas gort gammal gravyr och ha i ny. Så nu är det någradagars väntan innan den kommer hem :) Känns skönt att bocka av, och att det blev så billigt!
Jag håller med jösses vad ni skriver ha ha hinner knappt med här heller men gud så roligt=). Jag försöker att vara en god trådstartare och hänga med på allt och svara alla hoppas att ni känner det ;).
Vad roligt att ni köpte den det var ju verkligen ett bra pris=). OJ majjja vad svårt alla är ju super fina. fast jag själv blev nog lite lite mera kär i den sista =) tror det är bältet och spetsen som gör det ha ha.
Förresten hade du en bild på din ring? Vill se ;)
MariaMagdalena skrev 2012-08-07 19:57:55 följande:
attans! det var inte klänningen som kom i paketet. det var en korsett som jag hade beställt för att ha under klänningen. beställde den flera dagar efter klänningen så det är nog inte alls långt borta :) svårt bara att smyga in allt utan att nyfikna sambon ser ;)
Attans också.....får inte din sambo se klänningen eller ??? Hihi busigt i så fall ;).
Passade korsetten då? då får vi hoppas att klänningen kommer snart!
jakother skrev 2012-08-07 21:19:33 följande:
Kommer nog skicka tillbaka iaf en.. Blev för mycket krimskrams även för mig.. Den andra fanns inte i min storlek så jag beställde i en mindre storlek eftersom den är stor i storleken men kändes lite liten då den ska vara stor :) Ska lägga in så många bilder som jag bara kan sen på bröllopet, kan inte vänta på att visa hur fint det kommer bli.. Ska lägga in en bild på bloggen ikväll på hur det typ ser ut nere i stugan där middagen ska vara.. Pappa provade att sätta upp partytältet idag!!!! Ni mååååååste kolla in det, blir väl vid 23 som det kommer upp :)
Tätlet blir ju kanon bra vilken vacker plats. Hoppas att ni får fint väder också. Ja lägg in massor med bilder sen=D. Såg att du ändrat dig om blommorna igen hihi jag säger bara JAAAAAA ta solrosor den buketten var ju såååååå fiiiiin. Älskar också solrosor de är ju bara så läckra. Jag hade nog beställt dem i förväg men eftersom du har svårt att bestämma dig vet jag inte om det är det bästa.....hmmmm svårt det där.