Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Vi gifter oss den 27/7! Så jag hoppas att jag har lång tid på mig att fixa med allt som är kvar...
Usch klänning är så svårt! men jag gissar att det är svårt för att jag ännu inte har hittat rätt.. antar jag?
hej och tack!
jag vill ha det till en rolig och minnesvärd dag. förra gången kändes det som bara jaha det var den dan.
det var bara en som höll tal och ingen som sketchade eller nåt annat skoj.
har hittat min klänning och den är helt olik min förra som var mer enkel men ändå fin.
maten blir annorlunda då vi har fixat en kock samt har ett värdpar som vill göra den här dagen så bra som möjligt för oss.
oavsett om det blir likt mitt förra bröllop på något sätt så blir det ändå en bra dag då jag gifter mig med mannen i mitt liv!
känns som en del av er har hunnit långt..
Just nu har både jag och min blivande våra kläder klara.
Barnens hinner vi kolla på nästa år.
Kyrkan är bokad men ej lokalen än då vi inte har bestämt hur många vi ska bjuda men jag tror det landar på kring ca 50-60 personer max
värdpar samt kocken är klar.
fotograf är ej spikad än. Har nästan klart med vilken ring jag ska ta :)
borde kolla upp inbjudningskort ganska snart samt kolla på vilka blommor man ska välja etc.
mycket att tänka på trots att man gjort det en gång redan.. man hinner glömma så fort..
Gott nytt år till er alla!
Känns så kul att nu är det samma år som vi faktiskt gifter oss! Behöver inte säga "nästa sommar" längre :). Imsorse när jag vaknade sa min sambo "ja, älskning i år gifter vi oss" :D.
I bröllops planerna händer inte så mkt nu, annat än att jag ska färga min underkjol och planera in en pysslehelg med tjejerna :)
Ojojoj, i år händer det :)
Imorgon ska vi åka runt till olika affärer för att prova kläder till mannen, ska bli så kul!!
åh i år händer det. vi gifter oss om 6 månader och vi börjar skaffa barn om 3 månader. oj nu är det ju bara nedräkningen kvar. man börjar ju bli lite nervös. men usch så man längtar.
Vi gifter oss den 6 juli! Längtar massor!
Fler och fler bitar börjar falla på plats. Underbart! Igår satt jag och pysslade lite och har nu gjort färdigt en prototyp av placeringskort samt inbjudningar. Det blev jättebra, om jag får säga det själv! Brudgummen blev också mycket nöjd! Det ska bli roligt att så snart allt material är införskaffat sätta igång tillverkningen på allvar. Vi får se om jag är lika entusiastisk när jag har kommit halvvägs i högen och inte känner mig lika inspirerad längre...
Vem som ska baka tårta blev också klart i dagarna. Det är en god vän till oss och hon är fantastiskt duktig, så jag är så glad att det blev hon. Den kommer både smaka gott och se fin ut. En riktig tårtkonstnär är hon!
Är det någon som har tips på fyllning i tårtan? Vad har ni beställt?
Tänk att vi gifter oss i år! Härligt att det närmar sig mer och mer.
Lycka till alla i planeringarna!