Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
ska gifta mig 13 juli
Den sammansättningen har vi tänkt till honom isåfall =) Sen ska han ha grön blomma på kavajen. Jag tror det kan bli snyggt på honom! Han provade grå kostym men passade inte hans hudton, då var svart bättre. Han är dock lite inne på att köpa/hyra en jakett. Vi får se hur idéen utvecklar sig!
Kul att höra om era tankar! =) Är roligt när herrarna också kan följa temat ;)
Nej jag har ingen erfarenhet av den sidan tyvärr. Men tror att jag faktiskt ska våga chansa då det verkar jätte svårt att få tag i gröna skor. Är ju iofs lite fel säsong för det än. Men det var bra ni tyckte det lät som en bra idé, får väll tänkta lite på det =) Ska ju ha grön/vitt tema med cerisa färgklickar, i annat fall kan hon ju ha cerisa skor, är bara rädd det blir lite FÖR mycket. Lättare när vi vet hur hennes klänning ska se ur =)
Hör gärna av dig när du fått skorna Jag är lite feg med sånt där..
tänkte jag skulle visa lite av det finna jag köpt :)
20 m rent himmelrike ;)
lite svårt att se på bilden men i spettsen med blommorna är det fullt med små tunna guldtrådar, så tror det kommer bli jättefint ute i solen i sommar (jag jag har redan bokat in fint väder ;D )
Nu har våra inbjudningskort kommit :D de blev jätte fina. Nu ska jag bara montera ihop dem och skriva en massa adresser, sen skickar vi ut dem runt jul eller strax efteråt :). Kanske lite tidigt.. men bättre att vara för tidig än för sen ivf :)
Vilka fina inbjudningskort :)
Hur ser det ut då man öppnar dom?