Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
åhh så bra tips! Det har jag inte upptäckt ännu. Prover är nu beställda :)
Hittade även ditt pamjofre :)
Vi gifter oss den 20:e juli. Kyrkan är bokad och vi kommer att ha festen i vår lada. Vi kommer att ha Mörklila, vitt silver och inslag av limegrönt som färgtema.
Jag har tittat lite bakåt i den här tråden och är helt impad av hur långt ni har kommit med allt. Jag och min blivande är lite "sista minuten" - personer båda två. Det gäller nog att försöka komma igång nu! Åtminstone är det ju bra om vi kommer igång med inbjudningarna
Jag såg dina ringar CoG! De var riktigt, riktigt fina! Jag sökte på Åsa Backman och fick upp en i Sundsvall. Stämmer det? Jag har en idé på något liknande dina ringar fast med en not istället för ett hjärta eftersom det var musiken som förde oss samman. Det verkade som om hon gör ringarna efter önskemål, eller?
Vi gifter oss den 6/7 och allt vi gjort är att boka kyrka och festlokal.
Inbjudningskort tänkte jag ta tag i under mellandagarna.
Får jag fråga vad ni har för budget?
Tack för svaret CoG! Det är just det att ringarna blir lite ojämna och personliga som ger dem själ. Vi vill inte ha sådär jämna och "perfekta" ringar, varken jag eller min blivande, så jag tror att Åsas ringar skulle känas rätt för oss.
Hej!
vi gifter oss 13 juli 2013 och startade planeringen för 1 mån sen...har köpt klänning och bokat präst.
Eftersom det blir utomhusbröllop och på en plats som ägs av släkten så underlättar det men har ju en hel del pyssel kvar med att ordna tält, catering, musik mm.
När tänker ni skicka ut inbjudningskorten?
Vi funderar på att lägga med en blänkare i julkorten som snart går ut,lite som "save the date" och sedan inbjudningar under våren men det verkar som flera av er tänker skicka ut inbjudningarna redan nu?
Hälsningar Wplanner