Växjöbrudar!!
Ska gifta mig 26 maj nästa år ch tycker det behövs en växjö tråd här
på bröllopstorget som vi kan tipsa varandra på!!
några mer brudar från växjötrakten?
Ska gifta mig 26 maj nästa år ch tycker det behövs en växjö tråd här
på bröllopstorget som vi kan tipsa varandra på!!
några mer brudar från växjötrakten?
Var har ni kollat på brudklänningar någonstans? Jag ska till Idéskrädderiet, men sen har jag hört att det ska finnas en bra butik i Araby. Vet ni vad den heter och var den ligger?
Inte för jag känner nån brådska än direkt, men många verkar vara ute i så himla god tid med klänningarna..
Jag är uppvuxen i Stockholm så när jag var upp och hälsade på mamma för några veckor sedan skulle jag egentligen bara börja titta efter klänningar, men så hittade jag precis den jag ville ha på Söders högtsidskläder!! Så den blev det där och då :) Skorna hittade jag samma helg men i en annan butik :) Har inte varit i en enda butik i Växjö....
Drezza hade jättefina klänningar dock ingen för mig, bra priser och bra service,, Singoala kändes billigt, dålig kvalite:/ Imorgon är de sista rundan till ideskrädderiet annars kanske deblir en runda till kalmar, håller mex erom att man vill ha den personliga servicen och att kunna prova... Vi har ej bestämt o vi ska ha löpare på borden ännu:/ vad tycker ni? Färgtemat ärvitt och ljusrosa... Ska till lokalen snart och kolla hur borden ser ut... Kyrkans sommarhem får man ej ser era stark sprit i, men vet många som gjort de ändå, det är inte som att dom kontrolera det... Har ni tips på bra florist???
Vi kommer hålla oss till öl och vin på festen, sen champagne eller mousserande som fördrink. Att servera starksprit är väl inte det viktigaste på ett bröllop kanske så för oss får det gå bort mot att vi får en lokal med fint läge o i lagom storlek.
Har ingen aning om florist o annat. Har ingen koll på nåt än känns det som, men det kommer väl. Vi känner oss rätt lugna än så länge men ska väl snartbörja kolla upp catering och sådär. Ska försöka få catering från nåt ställe som man också kan hyra srveringspersonal från, till exempel Kök11. De var superduktiga på några vänners bröllop i somras.
Är det nån som har tips på bra frisör? Just nu testar jag olika typ varje gång jag klipper mig, så har ingen given frisör som jag kan be göra min håruppsättning till bröllopet. Tänkte att om någon har något bra tips kan jag ju testa det/dem de gånger jag ska klippa mig nu innan det är dags, så jag får en känsla för vad de är för några.