Växjöbrudar!!
Ska gifta mig 26 maj nästa år ch tycker det behövs en växjö tråd här
på bröllopstorget som vi kan tipsa varandra på!!
några mer brudar från växjötrakten?
Ska gifta mig 26 maj nästa år ch tycker det behövs en växjö tråd här
på bröllopstorget som vi kan tipsa varandra på!!
några mer brudar från växjötrakten?
Ojsan, det gick visst inte så bra att lägga in bilder idag :D Men om man googlar t.ex "brudbukett rosa" så kommer det massor med bilder!
Vi har en tärna (min syster), en näbb (guddottern), och en marskalk (m2b:s bror)
Hur långt har ni kommit i dukningsväg? Jag ska nog till IKEA snart å handla lite så jag kan börja provduka ;)
Oj, inte så långt :) Jag har köpt begagnade knoppalakan som jag ska anvnda till dukar och stolsöverdrag, resten finns mest i mitt huvud :) Men det ska bli gröna löpare och stolsrosetter, guldfärgade ljusstakar och sen någon dekoration med vita blommor tror jag :)
Hur ser ert tema ut?
Vi har vitt och grönt som tema. Och för enkelhetens skull så blir det olika nyanser av grönt. Blir nog vita knoppa-lakan som duk och gröna dekorationer på borden.
Jag har inte heller nån direkt aning om hur jag ska duka, därför jag vill börja rätt snart med att prova mig fram:P Är sån att jag måste testa en massa olika sätt först innan jag bestämmer mig.. ;)
Ja det är ju alltid bra att vara ute i god tid :)
I helgen har det gått lite framåt i planeringen :) Vi har varit och pratat med min fästmans släkting som ska göra tårtan och jag tror det blir jättebra :) Hon hade dock aldrig gjort tårtbakelser utan bara vanlig staplad tårta men det blir bra det också, vi får nog ett bra pris i alla fall :)
Vi har också varit i festlokalen och mätt och räknat bord osv. Nu ska vi bara bestämma hur borden ska stå :)
Halloj brudar!
Längesen nån skrev nu - hur går det för er?
Jag är i full gång med att leta smycken och underkjol!
Hej:) tappat lite energi i bröllopsplaneringem:/ va och provade klänningar på drezza men hittade ingen som jag ville ha så nu blir det nog att beställa en, ska ner en sista ru da till ideskrädderiet men blev så dåligt bemött.... Har köpt massa knoppalakan till stolarna men hur fungera dem som dukar?? Täker dem trä färgade bord??
Hej!
Jag ska gifta mig i Gårdsby kyrka den 7 juli 2012. Har inte kommit längre i planeringen än att vi bokat kyrka och festlokal - kyrkans sommarhem i Sansbro. Nu ska vi bara kolla upp vad som gäller där med alkohol, har hört att man kanske "bara" får servera vin till maten men inget mer, och då är jag osäker på om vi vill vara där... Men ligger så himla fint, så hoppas vi slipper leta vidare.
Vi ska ha catering på bröllopet, men har inte kollat runt än. Mina kompisar hade från Kök11, med servitriser och allt o det funkade jättebra så funderar lite på det.
Färgtema har vi ingen aning om än hehe... Är lite inne på vitt och lila eller vitt och blått i olika nyanser.