Vad ska ni äta idag?
Startar en ny vad-ska-ni-äta-idag/kväll-tråd. Alla behöver vi någon gång ny middagsinspiration!
Startar en ny vad-ska-ni-äta-idag/kväll-tråd. Alla behöver vi någon gång ny middagsinspiration!
Grillade kotletter och klyftpotatis! :)
I dag ska vi äta pepparbiff med auberginegratäng och tzatziki
Till det blir det nog ett glas rött (eller två)
pesto o fetaostbakad lax med en sallad och kanske ett glas rosé!
Idag blev det kyckling i fransk sås (grädde, vitt vin, dragon och fransk senap) med ris till. Mumma!
vi hämtar pizza idag, vi sitter mitt i tentaplugg och uppsatsskrivande båda två med böcker och papper överallt så det förtjänar vi tycker vi allt xD Dessutom tror jag det nästan blir sista pizzan innan vi åker till italien om en månad så dubbelförtjänat nästan? :)
jobbar kväll/natt skiftet, så det blev en onyttig pizza idag.
Gjorde kycklingpaj idag :)
I dag var vi på kina och åt.
Det var meningen att det skulle blivit en kalorisnål strutsburgertallrik. Men dom hade stängt köket på strutsfarmen när vi kom dit. Så det blev onyttig friterad kyckling och friterad banan med glass.
Dom bjuder på dessert på söndagar, och visst, man måste inte äta den. Men det är ju inte varje dag man äter friterad banan
Kycklingsallad med avokado o blåmögelost, och himmelsk hallondressing till, sluuurp!
I dag blev det bara sån där typ "nutrilettshake" under dagen. Kände att jag behövde rensa systemet lite så att säga.
Maken kom hem med bake off- vitlöksbaugetter. Så det blev såna och oboy till kvällsmat