Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Ber kompisen ta kort i morgon... Hon kanske är bättre fotograf
Ber kompisen ta kort i morgon... Hon kanske är bättre fotograf
1700-tal! Ja jag tror jag är nöjd faktiskt. Måste bara sys in lite. Känner mig så fin i verkligen men inte lika fin på kort.... Med lite justeringar så blir den perfekt.... För 1167:- /inkl frakt så är jag toknöjd....
Jag måste ju rekomendera www.dailymoda.com
Jätte bra mailkontakt även efter att beställningen gjorts. Svarat dagen efter... Billig var den också. Och enligt mig fin i verkligheten. Min är bara lite skrynklig och sen är inte jag den bästa modellen.... En stl mindre hade kanske setat bättre på mig men jag kunde ju inte räkna med att gå ner i vikt så jag vågade inte beställa en stl mindre... Men det är ju inte deras fel
Nej jag valde bort släpet. Kände att det blev för mkt för rådhuset och middag på hemmaplan... Men jag ÄLSKAR släp.....
Jag hade velat ha längre mellan snörningen men kan stå ut med att den blir ihopdragen om inte moster kan fixa det....Jag kommer ju endå inte se min rygg
Vet inte om jag ska beställa en underkjol på ebay eller be moster sy en.... var helt innen på en A-linjeformad. Vad tror du?
Kompisen snörade åt och sen testade jag med bh på mig.... blev bättre. En ny underkjol så...
Meeeen. Kan inte ladda upp det på hela klänningen
BRUDAR!!!!!
Vad ska jag ha för underkjol?????
A linje får det bli..... Men från vart???
Vart är alla när man är desperat och behöver hjälp???
Tack.... (ignorera att listerna inte har kommit upp en...)
Även om en designerklänning kanske hade setat som ett smäck så käns den här klänningen lagom för våran dag...