Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Kommer bli ett nervvrak innan klänningen är här. När beställningen var gjord stog det att dom är tillbaka den 10 februari. Så bara att vänta tills dess. Blir nervös när man inte hör ngt......
Kommer bli ett nervvrak innan klänningen är här. När beställningen var gjord stog det att dom är tillbaka den 10 februari. Så bara att vänta tills dess. Blir nervös när man inte hör ngt......
Gav ett inbjudningskort till en vän igår. Hon blev så glad att hon började gråta och skulle börja kolla efter en fin klänning på en gång. Det känns jätte kul med tanke på att vi kommer ha ett pytte litet bröllop irådhuset med nästan inga inbjudna. Hon var bara så glad att hon var en av dom få som fick äran att vara med. Med sådana gäster behöver man inte så många
Gillar inte heller det kinesiska nyåret. På dailymoda där jag beställde skulle dom komma tillbaka den 10 februari... Jag vill ju ha ett livstecken nu .....
Antar att det bara är att härda ut och vänta... (är inte jätte duktig på att vänta i dagsläget känner jag)
Där jag beställde ifrån kommer dom tillbaka den 10 februari.... Är också nervös innan jag hört ngt. Men vi hoppas att du verkligen får din klänning och att du blir nöjd.. (och jag)
Ngn som vet vad tyll til en underkjol kan kosta i Sverige ? Eftersom jag glömde beställa så funderar jag på att köpa det här och ev be min moster sy..... Men undrar om det blir dyrt. Tror jag hinner maila dom om en ev underkjol annars då dom skulle vara lediga tills den 10 feb. Men blir inte det krångligt med betalning då jag redan har betalat klänningen?? Eller ska man kanske kika på ebay?
Har precis förlorat "ebay oskulden".
Beställt en väst med slips till sambon. Spännande att se om och när jag får den. Gick på 261:- inkl frakt så det är inga stora pengar, men man vill ju ändå ha hem det man beställt. Ngn gång innan mitten på mars skulle den komma. Spännande!
Blir nervös att man ska bli blåst bara... Men det är väll bara att vänta och se.
Men du ska ju shoppa slöjor hejvilt på ebay nu så snart är din tagen också