Inlägg från: bridetobe2013 |Visa alla inlägg
  • bridetobe2013

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

daniiel skrev 2012-02-24 11:00:10 följande:
    bridetobe2013 - Hihi ja, jag är också helt kär i den klänningen. Varför skulle jag hitta den efter jag redan gift mig?! Din klänning, som du väntar på, är egentligen inte de klänningar jag brukar gilla, men jag är så barnsligt förtjust i den klänningen ändå. Tycker den är helt otroligt vacker, ska bli spännande att se resultatet sen ;D

Om den blir tokful..... vill du sälja den du hade då Tycker den är undebar också..... Skulle behöva en backup... Fast den är kanske för liten för mig......

Och jag har ju full förståelse om du vill ha den kva. Tror inte jag skulle fixa att sälja min brudklänning......

Älskar bilden på min klänning... var bara "den ska jag ha" Hoppas jag valt rätt stl bara

1/6 2012
  • bridetobe2013
    Anny skrev 2012-02-24 10:53:13 följande:
    Så tjusigt!! Själv tänkte jag dölja min småfluffiga mage med volanger. Hoppas det funkar!

haha jag rotade i min garderob igår och hitade inte bara 1 utan 2 (!!!) volangiga cocktail-klänningar. Oops! Skäms
    Jamen jaha...... Är det så man ska göra Kanske skulle ha beställt en med extra volanger då....
    1/6 2012
  • bridetobe2013

Daniiel: Den du hade på bröllopet

(Den som skulle slita hjärtat ur kroppen på dig om du sålde.) Den älskar jag...

1/6 2012
  • bridetobe2013

Daniiel: Vet inte om jag har nerver att beställa en till om den här inte blir bra..... Annars var ju den du visade nyss väldigt fin också....

1/6 2012
  • bridetobe2013
    daniiel skrev 2012-02-24 11:18:23 följande:
    Den är underbar!, det tycker jag faktiskt. Den är i en strl 42, med snörning, så bör passa en 38-44 ungefär. Den är upplagd lite, jag är ca 160cm och hade ca 8cm klack, men den går att lägga ner ungefär 5cm igen. Är det en storlek som passar, så kan du räkna med den som backup :) Nu tror jag ju inte att det ska behövas, utan jag tror att din klänning kommer vara superfin!, men ändå.

Jag är 169 lång... Om jag har ballerina så behöver den inte läggas ner

Sen är jag nog mellan 44/46 nu (efter 6 kg ner... ) Fast det är ju 3 månader kvar och jag kör VV så några kg till ska bort... Sen blir den nog lagom

Hör av mig om det blir aktuellt.... Nästa vecka vet jag

1/6 2012
  • bridetobe2013

Men varför kan man inte citera ??? Galen...

1/6 2012
  • bridetobe2013
    daniiel skrev 2012-02-24 11:27:41 följande:
    Bridetobe2013 - Ja, jag var nog närmare en 44 än 42 när jag gifte mig och klänningen satt väldigt bra, tycker jag :) Det är bara att säga till om den behövs ja :)
    1/6 2012
  • bridetobe2013
    Daniiel: Nej nej nej,,, inte kan du visa pris på den.... jag var ju nöjd med mitt val... (så länge den blir bra) Men den där är ju underbar... och kanske skulle man kunna utöka sina egna volanger med några extra trots allt
    1/6 2012
  • bridetobe2013
    liva: Tack! Hoppas ju bara att den är lika fin när jag får hem den.
    1/6 2012
  • bridetobe2013

Daniiel: (håller för öron och ögon och vill inget veta) .......Fast den är underbar, så är den nog för mkt för rådhuset och 6 gäster......

Men är det ingen som ska ha en bal???? Då kan man ha den.... Om ngn ska det så kommer jag gärna

1/6 2012
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!