Kinaklänningar och gaffel däremellan!
orginalet...
Är pärlor där också... (j-a pärlor)..... Tänkte lite lika annars. Funderar även på om jag ens "måste" ha pärlor där bak.. Om jag tar bort dom så kanske man kan klippa bort och sy igen.....
Älskar din klänning som du har... Tänkte du beställa en till? Funderar på hur jag ska göra. Kanske ska försöka sälja min och och beställa en mindre... eller en annan
Fanns en snygg på Lilly för 2500:-
Tack... efter att ha färgat håret i 15 år så har jag nu låtit det växa ut och det är bara mitt. Utan färg Är inte riktigt lika långt som på bilden (lutade mig lite bakåt) men nästan så
Alltså min klänning kostade 1167:- /inkl frakt. Så om jag skulle köpa en likadan och sen få den här såld så skulle jag förhoppningsvis inte gå så mkt back......
Precis. Tänkte ju att jag hade några cm spelrum om ett par cm försvann. Men nu finns inga cm kvar som kan försvinna.. Är SÅ mycket snyggare med ett V. Är det jag gillar och den raka snörningen stör mig. Även om det inte är ngt som jag kommer kunna se.
Skulle kunna beställa en ny, med egna mått... ev dra av några cm upptill...... (spara den här som backup) Fast då vi ska köpa 3 st nya ringar så är klänningsbudgeten inte så stor... Funderar mig gråhårig....
Egentligen har jag inga klänningspengar Får ta mig råd i så fall.... Fast jag hade velat prova den först i så fall.
Funderar på att gå till en bröllopsbutik och prova några st på tisdag och sen ta ställning....... Blir en LÅNG följetång känns det som ......
Ååååå vad jobbigt livet blev nu....... Tror jag börjar med att testa i butik... Och bestämmer sen..... Hoppas det blir bra med nya underkjolen annars. Måste nog prova den igen och se om det är ngt jag kan leva med.......
Här är min klänning som jag har beställt på www.missmoneypenny.nu
Allt har gått väldigt smidigt och hon har varit väldigt tillmötesgående när det visade sig att klänningen var för lång.
Nu är bara frågan, ska jag ha underkjol och i sådant fall vilken sort? Och vart hittar man underkjolar i plussize, extra lång?