Inlägg från: bridetobe2013 |Visa alla inlägg
  • bridetobe2013

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Skulle egentligen ha haft 2 . Dottern vill ju också ha. Kan du maila lite ungefärliga prisuppgifter? (uch vad vuxet det där lät )

1/6 2012
  • bridetobe2013

Nu när jag har en klänning som jag älskar så är det läge att hitta en klänning att ha som gäst på ett borgerligt sommarbröllop... tea lengt (?) gärna... lika modell som min brudklänning med lite rynkat på magen... Några ideer???

1/6 2012
  • bridetobe2013

Bridesmaid Dresses A Line Sweetheart Tea Length White

Men den kom ju inte med ju... jajajaja.... gick inte att få större

1/6 2012
  • bridetobe2013
    Anny skrev 2012-03-15 20:41:58 följande:
    Mmm oh ja fiin! liiila!
    Den var väl väldigt lik din kinaklänning va? överdelen. Eller minns jag fel?

Du har så rätt..... Var ju lite svag för den även om jag gillar den jag köpt nu mer...

1/6 2012
  • bridetobe2013

Anny: Den ljuslila var underbar.....

1/6 2012
  • bridetobe2013
    knyttan skrev 2012-03-20 17:33:29 följande:
    Jag har fått klänningen.... och den är jättefin, modellen är bra, storleken är bra (möjligtvis liiite stor o lång) på det hela taget lik det jag visat på fotona...

MEN DEN ÄR INTE I SIDEN!!!!!!!!

Jag skrev uttryckligen att jag ville ha en klänning i siden när jag beställde, och jag har också betalat ganska mycket mer just för att den skulle sys i siden... usch vad ledsen jag blev nu.... Hela idén var ju att den skulle vara enkel, men i sidentyg Gråter

Jag har såklart redan skickat mail till Milly om detta och även kopierat min ursprungliga beställning. Men med tanke på alla problem som ni andra har haft så känner jag mig inte så optimistisk....
    Nej! Men åh vad tråkigt.... Kan du inte lägga upp en bild ändå? Vad är det gjord av då? Taft??
    1/6 2012
  • bridetobe2013
    knyttan skrev 2012-03-20 18:25:16 följande:
    Den är gjord av vanlig polyestertaft.
    Här är en bild när jag spexar lite i den...

Sitter ju väldigt bra på dig. Fin! Men förstår din besvikelse om du beställt ngt annat. Man förväntar sig ju att få siden om man dessutom betalat extra för det.
    1/6 2012
  • bridetobe2013

I fredags kom min underkjol och slöjja som jag beställt. Vet inte om jag kommer att använda ngt av det. Fast båda 2 var jätte fina. Lika som på bilden. Får se om jag vill ha underkjol till nya klänningen, Annars får jag sälja den vidare. Eller spara den för framtida bruk. För jag gillar den..... Slöjjan kan ju alltid dottern ha och leka med ... Eller jag kanske

I går beställde jag min vigselring och i dag nya förlovningsringar. Hindersprövningen damp ner i lådan för ett par veckor sen. Klänningen betalad och väntas på omsömnad... NU ÄR DET PÅ RIKTIGT!

1/6 2012
  • bridetobe2013
    Lommila1 skrev 2012-03-20 18:53:28 följande:
    Jag tror int jag har förstått att de är på riktigt ännu..kanske vi borde få in hindersprövningne snart så kanske de ändrar..;)
    Jag tror definitivt du också behöver en slöja att leka med! bilder?
    Ska be ngn ta kort när jag satt den provisoriskt i håret. Ska fota kjolen på galgen också... Ska bara iväg och träna bort våfflorna jag stoppade i mig nyss.....
    1/6 2012
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!