Inlägg från: bridetobe2013 |Visa alla inlägg
  • bridetobe2013

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

1700tal skrev 2012-01-22 17:36:27 följande:
    Jättesnygg! Han tycker inte att det är för "mkt" då? Att han känner sig för fin?
    Han har inte sett den än
    1/6 2013
  • bridetobe2013

1700-tal

Han har inte dett den än

1/6 2013
  • bridetobe2013

Skulle vilja beställa typ i morgon. Till dilemmat. Håller på med vv och borde hinna gå ner några kg innan 1/6. Vilka mått anger man? Törs inte plocka bort för många cm men vill inte få en jätte stor klänning heller. Har en moster som är duktig att sy som antagligen kan hjälpa mig sy in den och upp den. Sen blir det ju snörning så man kan dra åt lite... Undrar om jag törs skicka iväg en beställning. Om jag inte gör några ändringar så är det bara att fylla i på hemsidan va? Måste man maila då? Paypal? HUR FUNKAR DET?

1/6 2013
  • bridetobe2013

Ja hur många kg?? jag har 25 kg som ska bort totalt.(fast det får ta lång tid) Om jag hann gå ner 8 kg skulle jag vara jätte glad. Vet dock inte om jag hinner med det. Men det är ju inte omöjligt. Frågan är hur mkt det är i cm? Börjar jag bara träna så går det ju lite fortare. Har legat ganska sjuk 1½ vecka. Men tänkte försöka börja räkna pp i morgon igen. Vill ju verkligen gå ner.

1/6 2013
  • bridetobe2013

Italia08: Vi skulle gifta oss 1/6 2013. Men efter mkt prat där det kommit fram att sambon inte ville det ena och det andra så bestämde vi rådhuset. Här har dom öppet må-fre. Helt plötsligt hade vi ändrat datumet till 1/6 2012. Så det är bara 4 månader kvar nu...... Jag vill den 1/6 då vi förlovade oss den 1/6 2001.

1/6 2013
  • bridetobe2013

Jag stämmer inte riktigt överens med stl på klänningen så jag måste ev beställa på mina mått... tror jag tar bort några cm. och sen hoppas jag att det ordnar sig med snörningen. ev har jag ju en moster som har sytt några klänningar i sina dar så hon kan nog hjälpa till att justera lite... Hade funderingar på att be henne sy först men tyget blir dyrare än klänningen.

1/6 2013
  • bridetobe2013

Shit pommes frites. Jag har beställt nu. Valde en klänning i 1 stl mindre.så nu hoppas vi på det bästa.... Kommer vara ett vrak tills den kommer. Helst med tanke på att jag är osäker på hur den kommer sitta på mig. Bara den är fin så får jag väll sälja den annars. En kompis beställde 5 klänningar från samma ställe och är jätte nöjd. (brudklänning, tärnklänningar och näbbklänning) så jag hoppas jag blir nöjd också. Håll tummarna!

Bara att se till att gå ner 1 stl så jag kan ha den

Måste erkänna att jag är lite nervös. 1:a gången jag handlar på det här viset på nätet. Och 1:a ggn jag använder paypal..... Lugna mina nerver...

1/6 2013
  • bridetobe2013
    Italia08 skrev 2012-01-23 12:21:29 följande:
    Så spännande! Det kommer att gå jättebra. Jag var också ett nervvrak och skitnervös över att använda paypal för första gången, men jag överlevde. Glad

Vilken klänning har du beställt? Blev det the one? *nyfiken*
    Japp det blev det. Har velat ha den i månader. nu gäller det bara att jag kan ha den..... och att den sitter bra. hoppas jag slipper massa extra kostnader bara....
    1/6 2013
  • bridetobe2013
    Italia08 skrev 2012-01-23 12:30:22 följande:
    Så bra! Helt rätt val. Den är väldigt vacker och kommer att bli superfin. Glad

Varifrån beställde du och vad kostar den?
    Jag beställde från dailymoda.com . Kostade bara strax under 1200:- inkl frakt. Hade inte en kompis beställt en superfin klänning därifrån så hade jag inte vågat till det priset.
    1/6 2013
  • bridetobe2013

skickade iväg en beställning under helgen. Har inte mailat med dom innan utan beställde bara rakt av. Sen (typ nu) kom jag på att man kanske skulle haft en inbyggd bh och kanske en underkjol... Men men. Får väll beställa kjol i efterhand och köpa en bh..... Kommer få magsår innan klänningen är här. Börjar även klur på om jag gjorde rätt som tog en stl mindre. Måste bara kunna ha den. Har ju 4 månader på mig men uch vad hjärnspöken man får...

Italia08: Jätte fin är du i din klänning.....

1/6 2013
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!