Hur ser era inbjudningar ut?
Någon som kan komma med tips?
Kvadratiska cremefärgade kort är inhandlade. Men jag som annars är kreativ har fått blackout och har haft det ett bra tag.
Kanske vet ni någon sida som jag kan hämta inspiration?
Någon som kan komma med tips?
Kvadratiska cremefärgade kort är inhandlade. Men jag som annars är kreativ har fått blackout och har haft det ett bra tag.
Kanske vet ni någon sida som jag kan hämta inspiration?
Jag laddar upp bild på våra inbjudningskort också. Kanske kan ge lite inspiration
Är det någon som vet var man får tag i såna där plastkuvert att stoppa inbjudningskorten och tillhörande kuvert i? =)
Så här blev våra egenpysslade. Pust! De fick bli i två olika versioner för jag räknade lite fel vid inköp av materielet plus att jag ändrade mig angående designen ungefär fnörtiarton gånger.
Smilla07 - har du använt embossingpulver och stämpel på utsidan ?? Har aldrig fattat hur pulvret funkar, ska man ha en speciell stämpeldyna först?
Smilla07 Hur lyckades du få bokstäverna på framsidan? Satt igår och pysslade men det blir inte riktigt bra. Eller har du skrivit ut på en skrivare?Vill gärna ha tips!
puffar
denna tråd är sååå inspirerande
Nu är jag äntligen klar med våra inbjudningar. Jag får ofta för mig att jag vill göra själv, men tyvärr är jag inte så pysslig som jag önskar, så våra inbjudningar blev väldigt enkla och det tog väldigt lååååånga tid att göra klart dem
Jag är faktiskt nöjd (speciellt med tanke på att jag nästan kände för att ställa in bröllopet när skrivaren började strejka ). Nu är allt de behöver frimärken.
Såhär ser våra ut, vi har Mamma Mia tema på bröllopsfesten...
Och lavendellila som färgtema!
//Sofie
www.litendelavmig.se
Nu tusan ska jag bli fru - Åh vad fina o coola kort! =)
Septemberbrud11 - har du gjort korten själv? Hur gör man fickorna?
allas är verkligen jättefina!!
Är lite intressrad av vad Ni gett för era/ kort,både i material o porto (6kr eller 12 kr)
Läste att en betalde 6 kr för material/inbjudan och så porto på det = 12 kr - det är ju 'gratis' ju =)
Är havpysslig själv, men känner ändå att jag vill göra dem själv. Kanske är jag för snål, men jag vill försöka göra inbjudan som inte överstiger 6 kr's porto
Festprogrammen kommer nog jag göra utsidan av tapetpapper för att få ett bra pris och som ändå ser o känns lyxigt, liksom vigselprogrammet! Men jag tror inbjudan blir för tung med tapetpapper, så där kör jag på något annat.
var på Panduro i dag - 50 % på mycket =) Köpte bla lackstång o sigillstämpel