• sandis1977

Hur ser era inbjudningar ut?

Någon som kan komma med tips?
    Kvadratiska cremefärgade kort är inhandlade. Men jag som annars är kreativ har fått blackout och har haft det ett bra tag.
    Kanske vet ni någon sida som jag kan hämta inspiration?

• Svar på tråden Hur ser era inbjudningar ut?
  • sandis1977

Jättekul att se era inbjudningskort!
    Superfina!!

Jag ska nog påbörja så smått imorgon :)

• Kattpoet

Mitt Inbjudnings kort blev mindre, grönt och med krämfärgar snöre runt den. Men iden var jätte söt. Ja just det tjejen som gjorde dem hade satt fåglar  och hjärtan på kuverten.

• majflicka
    SnowFairy skrev 2011-03-02 10:39:35 följande:
    Så här blev våra inbjudningar :)

Älskar era inbjudningar! Får man fråga var ni köpt materialet/beställt dem från?
  • SnowFairy
    majflicka skrev 2011-03-07 13:02:58 följande:
    Älskar era inbjudningar! Får man fråga var ni köpt materialet/beställt dem från?
    Ååå, tack =)
    Det är faktiskt jag själv som har gjort dem och sedan skrivit ut dem på dubbelsidigt matt fotopapper. Kuverten är dock köpta, jag beställde dem från en hobbybutik (panduro-åf) här i Jönköping.
    Sedan ser vår hemsida lika dan ut och våra festhäften likaså, bara att vi har andra motiv i emblemet :) 
  • citrondoft
    SnowFairy skrev 2011-03-07 17:44:02 följande:
    Ååå, tack =)
    Det är faktiskt jag själv som har gjort dem och sedan skrivit ut dem på dubbelsidigt matt fotopapper. Kuverten är dock köpta, jag beställde dem från en hobbybutik (panduro-åf) här i Jönköping.
    Sedan ser vår hemsida lika dan ut och våra festhäften likaså, bara att vi har andra motiv i emblemet :) 
    Håller med om att dina inbjudningar var super fina! Hur fäste du sidenbandet på baksidan?? Vart gjorde ni er hemsida och hur ser den ut?*nyfiken*
  • SnowFairy
    citrondoft skrev 2011-03-07 18:01:26 följande:
    Håller med om att dina inbjudningar var super fina! Hur fäste du sidenbandet på baksidan?? Vart gjorde ni er hemsida och hur ser den ut?*nyfiken*
    Sidenbandet fäste jag med lite casco-lim , använde mig utav topps så att det inte skulle bli för mycket så att det skulle bli fula fläckar på bandet. Lite lim räckte gott och väl! Limmade först baksidan och la sedan i inbjudan, efter det limmade jag banden på framsidan och sist adresslappen :)

Hemsidan har jag och min sambo också gjort själva :)
    Ni hittar den på www.herlitz.nu/brollop

Hade marknaden varit större hade jag lätt kunnat tänka mig att designa trycksaker och hemsida åt andra, men det tar ju lite tid så lite betalt skulle man ju vilja ha, men när det finns gratis på nätet tror jag ingen skulle vilja betala för det. Jag är även fotograf så det skulle ha varit roligt att kunna "sälja" ett paket.

Jag blir glad när ni säger att ni tycker det jag har gjort är fint :)
  • Semlorna

Såhär kommer våra se ut:

Svar på tråden Hur ser era inbjudningar ut?