Oj, vad seg jag är på att svara. Mycket har hänt. Jag har flyttat tillbaka till Stockholm, G kommer om några veckor. Är så himla skönt att vara tillbaka på hemmaplan igen!
Men fy, din stackare med ägarbytet och allt! Sjukt dålig stil att inte höra av sig och informera om förändringarna. Hur känns det nu? Känns det som att det kommer bli bra ändå, trors bytet?
Oj, bilden blev, eh, lite stor. Vi har köpt den ringen som är i rödguld i alla fall. Den är 0,50 carat från Hallbergs guld. Älskar den verkligen, och går och provar den lite då och då (kan inte låta bli).

Här är min klänning. Inte så himla bra bild alls. Min är lite modifierad och har inga tygblommor eller tyll i "öppningen". Klänningen ser så mycket finare ut i verkligheten än på den där bilden, där ser den lite billig ut :( Det var den i och för sig, men den ser sååå mycket finare ut i verkligheten. När jag provade den så kände jag att det var den jag ska gifta mig i :)

I övrigt så var jag på bröllopsmässan i Nacka strand idag. Helt värdelöst för min del, hittade ingen inspiration alls. Hade förväntat mig mer tårtor, blommor, hår och make up, men det hela var mest klänningar och ringar skulle jag säga... Vi har snart fixat de stora grejerna, det vi har kvar är inbjudningskorten (har bestämt oss för att beställa från Calligraphen när vi insåg att vi ska skicka ut 113 inbjudningar), kostym till G (ska beställa på Tiger of Sweden), bestämma frisyr och make up, och maten (det glömde jag nästan bort, haha).
Hur går det för er? Har du funderat på vad du vill ha för frisyr och så? Vad ska ni ha för tårta?