Vad skönt det känns ändå att jag inte är ensam om att känna pressen från alla runt omkring, men som du säger Talinko så kommer man ju under själva dagen bara ha ögon för varandra, och det är ju faktiskt det som är viktigast av allt också. Jag kan tänka mig att vissa kanske glömmer bort det någon gång under all planering, men jag tycker ändå att vi i den här tråden känns relativt lugna? :)
Oj, den armeniska traditionen av vigsel känns ganska sträng? Jag tänker på det med att båda måste vara döpta inom den armeniska kyrkan, och det där med bestman. Det är ju en fin tanke, men ja... :) Måste ni visa upp typ något bevis på det? Tur att vi har valt svenska kyrkan i alla fall då, där måste bara en av parterna vara medlem tror jag :) Usch, har inte alls bra koll känner jag, men jag är både döpt och medlem så det bör väl inte vara några större problem.
VanAbo: Vad fina strassgrejer (haha, vet inte vad de kallas?), det kommer nog bli superfint! Vad ska du ha för färg på själva pappret till inbjudan? Och vad gäller att gifta sig på någon fin strand i ett varmt land har slagit oss fler än en gång, särskilt när det är många grejer med bröllopet att tänka på. Hahaha. Men ändå, jag vill ju ha alla nära där på våran dag, så jag slår ifrån mig tanken lika fort som den kommer varje gång.
Mörklila är ju så himla fint! Det är en färg som passar att brytas av med de färgerna du nämnde, Talinko, tycker jag. Jag har också varit inne på att ha en helvit brudbukett som dig VanAbo, men så hittade jag de bilderna som jag postade tidigare, och då blev jag lite sugen på att ha lila i buketten ändå.
Så kul med din fotograf VanAbo, jag har också varit inne på deras sida flera gånger, och så är de baserade i Åkersberga där jag bodde från att jag var 10-21 år, och där mina föräldrar fortfarande bor :) Vad spännande med bröllopskoordinatorn, vad hände?
Vi har också funderat på det där med armeniska inbjudningar, för det är ju ändå en hel del armenier, men vi har inte riktigt bestämt oss än... Det är så många val som ska göras hela tiden :P Hur går era funderingar?