Hello ladies :)
Jag har besök av min bästa vän (en av mina tärnor) i helgen, vi har haft superkul och både shoppat och festat :) Nu så ligger jag sjuk hemma, så det blir en kort uppdatering idag.
Så himla kul att ni postade inläggen typ samtidigt och att ni tyckte om olika kort (men det gjorde inte mitt val så mycket enklare, hehe). Vi ska till Stockholm några dagar i början av november så då ska jag gå till Panduro och så, och se om jag kanske kan få mer inspiration eller om korten blir bra som de är. Och jaa jag håller med, VanAbo, papper är så himla dyrt, sidenband också. Men jag antar att jag får beställa sidenband från typ ebay, men då är man ju inte helt hundra på hur färgen ser ut i verkligheten...
Fin klänning VanAbo, det är ju svårt att tänka sig, eftersom jag inte vet hur du ser ut, men tycker klänningen ser jättefin ut på bild i alla fall :) Får jag fråga vad den kostar?
Vad tråkigt att era föräldrar inte kunde hänga med till lokalen, Talinko. Hur gick det då? Känns det som att det är lokalen för er? :)
Ja, annars har jag inte gjort något till bröllopet direkt. Jag har börjat träna igen, efter ett långt uppehåll under sommaren, så nu gör jag mig redo inför beach 2012. Hehe. Vill mest tona upp lite, kanske tappa några kilon och så, typiskt bara att jag alltid blir sjuk när jag sätter igång att träna efter ett uppehåll :(