VanAbo skrev 2011-09-08 22:23:42 följande:
Tja! Tänkte precis skriva några rader till dig, var ett tag sen ju =)
Det är bra att du inte stressar upp dig än, du kommer behöva all energi sista månaderna!
Här är det jag som sköter det mesta, visserligen vill A veta allting och han följer med på olika träffar, men det är jag som sköter snacket för det mesta. Man kan inte få allt här i livet, viktigast av allt är ju ändå att han vill gifta sig! hehe..
Klänningssökandet går inte så bra faktiskt. Funderar eventuellt på att åka till London och prova lite där, så j*vla irriterande att man inte kan prova det man vill här i Sverige. Funderar även på att sätta mig och ringa runt till olika brudbutiker för att höra vilka modeller de har inne av varje kollektion. Klänning är mitt största stressmoment för tillfället. När klänningen är hittat så kan jag lova dig att jag kommer bli lugnare med allt annat!
Mycket annat börjar väl falla på plats. Skrev på papprena till lokalen och kyrka igår, har ett möte inbokat med den armeniska prästen nästa vecka och rolls roysen är bokad ;) Vem har ni valt som fotograf?
Jag tror att fotograf kommer lösa sig ganska snart för oss också, har några olika vi funderat på men inte riktigt bestämt oss än. dj måste fortfarande hittas.. har några på listan även där men har ännu inte tagit kontakt med dem. Kanske ska göra det snart..? hehe..
Vad kul ifall ni också har mörklila som temafärger. Då kan vi dela ideer på den fronten ;)
Hur går det med lokal och mat för er??
Gillar den här klänningen, men vet inte namnet på designern. Du kanske vet?

Vad skont att lokal och kyrka ar fixad. Da har ni de stora bitarna pa plats i alla fall. Hur har ni gjort med gastlistan, ar den spikad for er an?
Vi har bokat den har fotografen:
http://www.felicitasfoto.se/ Sag att det var nagon pa det har forumet som hade anvant sig av henne och var valdigt nojd, och fick himla fina kort. Vi tog en heldagspaket, for det kandes som att det ar ett fint minne att ha. Hur tanker ni ang. fotograf, ska ni ha nagon som ska filma ocksa? Hur stor budget har ni pa den posten?
G var i Sverige under forra veckan och var pa visningar av lokaler. Just nu lutar det at att vi kommer boka Norrlands nation, eller kanske Ostgota. Orangeriet i Botaniska tradgarden som vi forst tankt boka, var inte alls bra tydligen. Lokalen var valdigt langsmal och det ekade valdigt mycket dar inne ocksa. Norrlands har ju en terrass och sadar dessutom, och det ar ju inte helt fel :)
Jattefin klanning! Ingen aning tyvarr om vilket marke det ar, prova och skriv en trad om den har pa forumet, brukar alltid finnas en massa brudar som har stenkoll :) Forstar att det maste vara frusterande med klanningsletandet, later som en bra ide att ringa runt och kolla, sa att du inte behover aka nagonstans dar det inte finns nagot som du vill ha.