• Svar på tråden Visa era skor :)
  • brudflickan
    JenniferS skrev 2011-05-04 22:07:02 följande:
    Jättefina! Var har du köpt dem? Glad
    Brandos.se :) springer runt i dem hemma jämt för att gå in dem=)
  • Aniara4

Jag har just chansat och beställt ett par från Evans. Jag har breda fötter och klarar inte höga klackar, så det är inte så lätt, men de här är extra breda och dessutom var de billiga. Just idag fick jag som tidigare kund 20% rabatt och till min förvåning blev frakten gratis, så när jag gick in på banken och kollade hade de dragit mindre än 240:-!

De har 6 olika "brudskor" här: www.evans.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogNavigationSearchResultCmd&storeId=12553&langId=-1&viewAllFlag=false&sort_field=Relevance&categoryId=209442&parent_categoryId=209435&beginIndex=1&pageSize=20&intcmpid=intershoes11#catalogId=33054&storeId=12553&langId=-1&viewAllFlag=false&sort_field=Relevance&categoryId=209442&parent_categoryId=209435&beginIndex=1&pageSize=20&intcmpid=intershoes11&refinements=category~[272492|209442]&noOfRefinements=1
  • danicalifornia
    fru2011kanske skrev 2011-05-04 22:20:58 följande:
    Aha, vad skönt för dig!

Ja, vi pratade om leveranstiden, men jag gifter mig inte förrän 20 aug så jag hinner lösa det på annst sätt om de inte kommer. Men jag gillar verkligen de skorna och vill hinna gå in dem, så jag hoppas det går fort
    Håller alla fingrar o tår!!!! dom va verkligen jättesköna!! Kör dock några varv i lägenheten varje kväll så att dom blir mjuka o sköna, vågar inte annat pga färgen! för övrigt är det nån som vet hur man tvättar sidenskor???
  • RiNa
    Oll Moddy skrev 2011-05-02 21:39:40 följande:
    Och här är mina skor som kom hem i fredags efter lång nervositet! Sjukt nöjd och väldigt sköna redan!
    Mindre än 4 veckor kvar nu så varje förmiddag klackar jag omkring i dem på jobbet och ser allmänt töntig ut när inga andra kläder matchar...

Åh vad fina! Var har du köpt dem?
  • GurkanPlurkan

De här var verkligen precis vad jag letat efter. Var har du hittat dem?

• Sandrina

Dom här skorna hade jag på mitt bröllop i lördags! Snygga OCH bekväma! Hade knappt gått i dom innan och ändå fick jag inte ett enda skavsår eller hade ont i fötterna under hela kvällen.

Köpte dom på den här sidan, snabb leverans och fri retur om man vill skicka tillbaka dom.
    http://www.have2have.se/product.asp?product=8582

Foto: Sara Landstedt - www.dayfotografi.se

• wiii

Är inga brudskor utan vanliga pumps, men jag gillar dom! Bra pris, väldigt mjuka och sköna och en klackhöjd jag kan hantera ;)

• Killevippen

De heter Menbur och finns bl.a. hos Menbur och Heppo.

• Killevippen
    Killevippen skrev 2011-05-05 13:33:02 följande:
    De heter Menbur och finns bl.a. hos Menbur och Heppo.

Brandos och Heppo skulle jag skriva Skäms
  • 120530
    Sandrina skrev 2011-05-05 10:46:27 följande:
    Dom här skorna hade jag på mitt bröllop i lördags! Snygga OCH bekväma! Hade knappt gått i dom innan och ändå fick jag inte ett enda skavsår eller hade ont i fötterna under hela kvällen.

Köpte dom på den här sidan, snabb leverans och fri retur om man vill skicka tillbaka dom.
    www.have2have.se/product.asp?product=8582

Foto: Sara Landstedt - www.dayfotografi.se
    Jättefina! Men de är ganska höga, fick du inte ont i fötterna måste du vara van att gå i heels?
Svar på tråden Visa era skor :)