• Svar på tråden Visa era skor :)
  • förlovadflicka

Nu har jag fått mina skor, kommer inte ihåg om det var i den här tråden också eller bara outfit-tråden folk bad om info ifall de var bra för bredfotade så skriver här också:
    De var väldigt mjuka och sköna, dock relativt normalbreda. Men de var inte sådär jättesmala som vissa skor är. :)
    Dessa syftar jag på alltså, från sonjasbrides.com:

• mahj26

Geranium: De såg jättefina ut!! Vad kostade de?

• danicalifornia
    fru2011kanske skrev 2011-05-01 17:46:44 följande:

Nu har jag varit beställt dessa, fast i blått. Så nöjd äver att kunna bestämma färg och klackhöjd! Nu hoppas jag de kommer ganska snart bara, så jag hinner gå in dem ordentligt innan Augusti.
    precis den skon i ivory va jag hos mejan i sumpan o köpte i lördags!!!!
  • Mertzi
    Geranium skrev 2011-04-29 18:24:02 följande:
    Här är min skor jag inhandlade på DinSko igår!

Jag köpte också dessa i helgen!
    Dom är såå fina! Mycket finare i verkligheten. Bekväma på foten, inte alltför brutalt hög klack,
    Och väldigt prisvärda (399:- har jag för mig, för er som undrar!)
    Färgen är perfekt till min outfit.
  • queenelin

Jag ska ha kort klänning och gifter mig utomhus i oktober. Har köpt dessa på Indiska, fast mina är mörkt vinröda. Materialet är sammet.

Till det kommer jag köra en liten kofta, som jag inte köpt ännu och inte är helt klar över, men jag tror det blir vit, typ en sån här vore fantastisk:

Och en broschbukett, lite bokmärke-, vintage-, shabbychic-stil, liksom.
  • queenelin
    Anna B skrev 2011-03-22 21:01:20 följande:
    Jag har beställt dessa. Hoppas bara att de är sköna och att inte klacken känns för hög.
    Skor - Poetic Licence: Apple Pie | Yttersidan av skon
    B.E.D.Å.R.A.N.D.E!!!
  • lilliss

Gud vilka fina skor alla kommer att ha!

• fru2011kanske
    danicalifornia skrev 2011-05-02 10:24:36 följande:
    precis den skon i ivory va jag hos mejan i sumpan o köpte i lördags!!!!
    Då håller vi tummarna tillsammans för att det inte ska ta för lång tid då!
  • Oll Moddy

Och här är mina skor som kom hem i fredags efter lång nervositet! Sjukt nöjd och väldigt sköna redan!
    Mindre än 4 veckor kvar nu så varje förmiddag klackar jag omkring i dem på jobbet och ser allmänt töntig ut när inga andra kläder matchar...

Svar på tråden Visa era skor :)