• Svar på tråden Visa era skor :)
  • fialia
    SnuttisSessan skrev 2011-03-23 17:36:02 följande:

Snygga, var kommer de ifrån?
  • EmmaStina

Jag ska ha dessa på mig, passar in i temat och min plånbok. 149 på La redoute.
    Ska gå en massa på en brygga och då passar inte klackaskor så bra. Dessutom vill jag inte bara komma ihåg vilken skoskav jag hade på bröllopsdagen.

Ska bara köpa ett lite finare band att ha runt vristen. Funderar på ett bredare, kanske 4 cm eller så. Tror ni det ser konstigt ut? vill gärna ha en fin rosett bak.
  • Wedding2012
    EmmaStina skrev 2011-04-28 10:55:22 följande:
    Jag ska ha dessa på mig, passar in i temat och min plånbok. 149 på La redoute.
    Ska gå en massa på en brygga och då passar inte klackaskor så bra. Dessutom vill jag inte bara komma ihåg vilken skoskav jag hade på bröllopsdagen.

Ska bara köpa ett lite finare band att ha runt vristen. Funderar på ett bredare, kanske 4 cm eller så. Tror ni det ser konstigt ut? vill gärna ha en fin rosett bak.
    bandet på skon ingår väl i skon va? dom var super fina! lägger till i sko mappen på datorn =)
  • EmmaStina
    Wedding2012 skrev 2011-04-28 11:48:32 följande:
    bandet på skon ingår väl i skon va? dom var super fina! lägger till i sko mappen på datorn =)
    Vristbandet är löst faktiskt. Det är liksom ett eget band vid hälen, det som sitter fast i skon. Sitter en liten hälla som vristbandet är draget igenom. Hittade en bättre bild om än i en annan färg.

syns lite bättre där i alla fall.
  • Wedding2012
    EmmaStina skrev 2011-04-28 12:06:36 följande:
    Vristbandet är löst faktiskt. Det är liksom ett eget band vid hälen, det som sitter fast i skon. Sitter en liten hälla som vristbandet är draget igenom. Hittade en bättre bild om än i en annan färg.

syns lite bättre där i alla fall.
    ah okej, fast det måste man väl inte köpa löst va? ingår inte det när man beställer skon?
Svar på tråden Visa era skor :)