• Svar på tråden Visa era skor :)
  • BlivandeFruW

Någon som vet var man kan färga in skor? i Sthlmsområdet.

Tack!

• Bröllop2B

Hejsan!

Nu har jag beställt dessa! Är spänd på hur de passar och om jag ens kan gå i dem! hehe

• Runi
    Kit73 skrev 2011-03-30 10:03:29 följande:
    Ursnygga! Var har du hittat dem?
    Hittade dom på Asos.com men nu är dom slut :/ Så jag vet inte helt hur jag ska göra längre.. Skulle beställa dom men så fanns det plötsligt inga kvar. Mailade dom och dom svarade att dom inte vet om dom kommer ta in såna igen heller.. Mina drömskor! Varför ska man alltid vänta liiiite till? ;P
  • majflicka
    BlivandeFruW skrev 2011-04-11 17:00:20 följande:
    Färgar du själv?
    Nej jag får det gjort hos en skomakare. Fråga runt i skobutiker/skomakare så hittar du nog ngn som gör sånt
  • BlivandeFruW
    majflicka skrev 2011-04-14 18:26:40 följande:
    Nej jag får det gjort hos en skomakare. Fråga runt i skobutiker/skomakare så hittar du nog ngn som gör sånt
    Vilken? Bor du sthlmstrakten förresten?
    Tack för tipset!
  • Anna Maria

Jag funderar på dessa:

Gillar den sommriga espadrill-stilen, men att de samtidigt är feminina och festliga med rosa detaljer, rosetter och blommor. Kommer att passa mig perfekt! Brukar vanligtvis ha ca 7cm klack, men vill vara så bekväm som möjligt under vår stora dag. Sen så är min blivande man till och med något kortare än mig, då funkar inte klackar så bra. :)

De är från brittiska Irregular Choice, vårkollektionen 2011 och kostar ca 260kr.

A & S
Svar på tråden Visa era skor :)