• Svar på tråden Visa era skor :)
  • StellaK9
    MondayMorning skrev 2011-03-24 15:13:44 följande:
    Ja de va så jag tänkte med, jag är ju väldigt tatuerad så har ju mycket svart på huden, sen ska mamma sy en svart sjal troligen..sen har ju tärnorna svarta klänningar lixom tänkte jag.. =)
    Jag har vit klänning med svarta detaljer (svart tyll och svarta fjädrar) och var helt inne på svarta skor ett tag! Så hittade jag vita ändå.... men det hade inte så stor betydelse. Hade jag hittat svarta som jag gillade mer så hade jag tagit dom. Har också flera stora tatueringar som kommer att synas. 

Stå på dig!

Förresten kan jag tycka att Converse skulle vara rätt läckert.. 
  • Dannis

Något sånt här kommer till bli för mig. Vill egentligen ha ett par skyhögaklackar, men eftersom att jag är ganska lång så skulle min klänning bli för kort då, dessutom vill jag ju inte vara längre än min karl.
  • linnis83

Dom här ska jag ha! Fast har inte köpt dom ännu....

• SnuttisSessan

Binis11 skrev 2011-03-23 18:48:15 följande:
    var kommer dessa ifrån? Superfina =)
    Skorna kommer från http://www.anglalikt.com
    Det finns nog ingen bild på hemsidan men bifoga bilden i ett mail så kanske de har kvar i  rätt storlek 550 kr =)
  • Dannis
    Danehl skrev 2011-03-24 14:35:16 följande:
    De här skorna ska jag ha :)

De är supersnygga. Verkligen supersnygga, blir nästan lite avis Tungan ute
  • IdaPierre

Äntligen har jag hittat mina skor!!!! åh ja har letat som en galning och idag när ja gick in i affären så stod de där o glittrade! Älskar dom verkligen!!
    Kärlek vid första ögonkastet :)

• Pinkgrape
    IdaPierre skrev 2011-03-26 17:24:21 följande:
    Äntligen har jag hittat mina skor!!!! åh ja har letat som en galning och idag när ja gick in i affären så stod de där o glittrade! Älskar dom verkligen!!
    Kärlek vid första ögonkastet :)
    Förstår att det var kärlek vid första ögonkastet, så fruktansvärt snygga! :D
Svar på tråden Visa era skor :)