• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Anna B
    förlovadflicka skrev 2011-03-22 21:15:09 följande:
    AnnaB: var har du beställt dem? Min lillasyster hade älskat dem alltså :D 
    Jag hittade dem på Brandos, visst är de helt underbara :) både roliga å snygga. Fanns turkosa oxå :)
  • Abi

Jag slog på stor som jag brukar när det gäller skor och köpte ett par riktigt höga skönheter... Temat är rött, svart och vitt så de funkar ju även där. Så här i efterhand hade jag nästan kunnat tänka mig ett par röda..

When you cried I'd wipe away all of your tears, when you'd scream I'd fight away all of your fears
  • Sandrina
    Gwennie skrev 2011-03-22 20:58:13 följande:
    Tryckte precis på "godkännköpknappen". Hoppas de passar, hoppas de passar, hoppas....

Vart har du hittat dom här? :)
    Jag är också ute efter ett par gröna skor, men det verkar nästan omöjligt att hitta!
  • MrsT2011
    Abi skrev 2011-03-23 11:23:25 följande:
    Jag slog på stor som jag brukar när det gäller skor och köpte ett par riktigt höga skönheter... Temat är rött, svart och vitt så de funkar ju även där. Så här i efterhand hade jag nästan kunnat tänka mig ett par röda..

When you cried I'd wipe away all of your tears, when you'd scream I'd fight away all of your fears
    Grymt coola! Gillar även ditt evanescence-citat!
  • IdaPierre
    Abi skrev 2011-03-23 11:23:25 följande:

ojojoj vad snygga ja tror ja dööööör!!! Vart har du köpt dom?? letar oxå efter ett par med hög klack. Älskar klackar o har tur att min M2B är ganska mycket längre än mej så ja kan använda höga klackar. Letar som en galning efter skor.....
    Men dina va riktigt fina. Dock har vi inte svart i vårat tema men ja blev helt kär nu :)
  • SposaRoma
    lindatrue skrev 2011-03-22 19:47:19 följande:
    De var helt underbara! Får man fråga var du har hittat de här godingarna?
    Tack! Glad De heter "Seychelles Get Out of Town" och finns bl a på Amazon. Dock fick jag beställa dem via en kompis i USA då de inte levererar till Italien. De finns i gult/blått/rosa/vitt också. :)
  • Gwennie
    Sandrina skrev 2011-03-23 11:32:34 följande:
    Vart har du hittat dom här? :)
    Jag är också ute efter ett par gröna skor, men det verkar nästan omöjligt att hitta!
    Jag vet! Har letat som en galning tills jag äntligen sprang på de här...! Tycker de är alldeles lagom i färg, klackhöjd och stil. Kan vara roligt att kunna använda skorna sen efter bröllopet också :) Dessutom kunde jag köpa dem lite bredare. Jag har köpt dem via amazon.com. Tyvärr levererar de bara de här skorna inom USA, så jag har fått skicka dem till min svåger som bor där så att han kan skicka dem vidare.

De heter Charley av Array och färgen Apple. Sök på dem och se om de kanske dyker upp någon annanstans. Jag har sett dem och varianter av modellen på fler ställen, men i andra färger.

Gröna satinskor i lite mer "finskomodell" har jag sett på många ställen, t.ex. www.zappos.com. Håll koll på ebay också.

Lycka till!
  • Cecilia780
    turbovampyria skrev 2011-02-09 18:59:09 följande:
    Detta är mina skor.

De här var jättefina! Svårt att hitta snygga svarta som är enkla men ändå festliga. Var kommer de här ifrån? Är på gränsen till desperat....
  • Cecilia780
    Wintercandles skrev 2011-02-10 23:12:47 följande:
    Haha du låter som mig :) Har skor med prislappar kvar..
    Jag köpte mina i en storlek för stora, enda storleken som fanns kvar. Men det funkar med en sula i.
    Kolla på endless.com där säljer dom Menbur & massa andra fina märken. Även små partyväskor :) i alla färger man kan tänka sig.
    Men Endless säljer inte utanför USA - eller?
Svar på tråden Visa era skor :)