• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Sommarbrud2011

Här är mina skor. De känns jättebra, det enda är att jag är lite orolig för att det blir varmt (gifter mig 23 juli).  Någon som har något tips på den punkten??

• förlovadflicka
    Sommarbrud2011 skrev 2011-03-17 21:02:20 följande:

Här är mina skor. De känns jättebra, det enda är att jag är lite orolig för att det blir varmt (gifter mig 23 juli).  Någon som har något tips på den punkten??

Helt spontant tycker jag att det är vinterskor om jag ska vara helt ärlig. Men förstår att du vill ha dem, de är jättefina, men tänk om det är 30 grader varmt :S
  • Gopplan
    Sommarbrud2011 skrev 2011-03-17 21:02:20 följande:

Jättesöta verkligen men du lär nog vara varm om fötterna i dem i juli. Du kanske kan ha två par, de dör först och sedan ett par sandaletter om det blir för varmt att gå en hel dag  dem.
  • Sommarbrud2011

Tack för era kommentarer. Det var sambon som fastnade för skorna och då är det svårt att säga nej Glad

Jag får nog försöka hitta ett par extra skor typ sandaletter att ha som backup. Det kanske går att fynda när studentskorna reas ut? Någon som vet när sommarrean brukar börja?

• Gopplan
    Sommarbrud2011 skrev 2011-03-18 10:00:06 följande:
    Tack för era kommentarer. Det var sambon som fastnade för skorna och då är det svårt att säga nej Glad

Jag får nog försöka hitta ett par extra skor typ sandaletter att ha som backup. Det kanske går att fynda när studentskorna reas ut? Någon som vet när sommarrean brukar börja?
    Den börjar väl redan i mitten på juni, men den bästa rean är i slutet på juli med halva reapriset
  • Kosmoskissen
    Zelmah skrev 2011-03-17 19:11:59 följande:
    Jag har beställt likadana fast i grå men de är från La redoute (Soft Grey) så om dina e från Ellos är de kanske inte samma som de på Frallans bild... eller har de börjat sälja samma varor på Ellos som La Redoute??? Men de från La Redoute finns med i 35 vilket gjorde mig glad. De har många skor i 35 :) köpte dessa och ett par till så jag får se vilka som blir bäst.. Har redan dissat 3 par andra skor som jag fick så ont av... Men dessa Soft Grey-skor ser faktiskt väldigt bekväma ut så jag hoppas på att de blir bra för mina stackars fossingar..

Dessa gråa har jag beställt
    www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?...=

och dessa mullvadsfärgade
    www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?...=

Får se vilka som är skönast...

Frallan: Snyggt med rosetten!
    Jo minsann, Ellos har också Soft Grey och La Redoute nu Glad Så det är de skorna! Bara att hålla tummarna för att de är bra!
    Har också köpt och dissat ett gäng skor tyvärr så dessa måste passa!
  • StellaK9

Dom här har jag skickat efter :) 
    Hade verkligen jättesvårt att hitta något som var "jag".

• förlovadflicka
    StellaK9 skrev 2011-03-18 13:15:23 följande:
    Dom här har jag skickat efter :) 
    Hade verkligen jättesvårt att hitta något som var "jag".

Fy vad coola! Har aldrig sett nåt liknande :) 
  • StellaK9

Förresten, kan tillägga att jag kommer att ha med mig mina låga dansskor. Har ett par vita med svarta detaljer som jag har när jag buggar. Mycket bekvämt och bra:)

• StellaK9
    förlovadflicka skrev 2011-03-18 13:16:11 följande:
    Fy vad coola! Har aldrig sett nåt liknande :) 
    Dom finns på Aldestams! Finns flera fina där. BT länkar dit. Jag har inte fått dom än.. så vi får väl se hur dom känns. 
Svar på tråden Visa era skor :)