• Svar på tråden Visa era skor :)
  • frallan

Här är mina små älsklingar! Dom är korallröda och "rosetterna" har jag gjort själv
  • Sebastiána
    skruttisOmuffis skrev 2011-02-17 10:55:32 följande:
    Jag har funderaten hel del på att köpa riktiga dansskor... Det sägs att de ska vara mer bekväma, men det vet jag egentligen ingenting om. Fast jag vill nog tro att det är så med tanke på hur professionella dansare skuttar omkring med höga klackar. De bara måste vara lite skönare??

Här är två par som jag har hittat.... Tycker de är superfina!

Jag funderar också på att köpa dansskor av samma anledning (fast lägre klack)  . Var hittade du de här?
  • Beija

Dessa skor ska jag ha. Hoppas det kommer bli riktigt bra med en bukett i matchande färger... Glad
  • c4trin
    grönvit2011 skrev 2011-02-26 21:49:57 följande:
    Dessa ska jag ha! Vad tycks?

product view of: Tanja Shoe
    Superfina!
  • Sebastiána

Lila och rosa verkar vara populärt!

• Lisa201109
    Miss Bunny skrev 2011-02-25 18:56:00 följande:

Ingen klacktjej trots jag trott det många så satsar på mörklila Converse för att slippa smärta.
    Kommer nog bli kanon.
    Jag ska oxå ha converse! är både en sneakers och 10cm-klack brud, men väljer bekvämlighetGlad
  • HoPPsanSa sÅ gLad

Hörninini... jag är verkligen ingen "klackbrud".
    När jag berättade för min blivande man vad jag tänkt ha på fötterna sa han blankt nej... och tyckte att jag kunde "väl ändå vara lite kvinnlig när jag ska vara adet för övrigt denna dag".
    Så får det bli. Har hittat ett par skor som jag ev tänker köpa. Men jag behöver verkligen träna mej i att gå i dessa skor.
    Vad ska man tänka på? Kanske finns det någon så här ska du gå i klacksko kurs på Youtube?

Bring me the klacksko tips!!

www.minmandinfru.blogspot.com

Svar på tråden Visa era skor :)