• Svar på tråden Visa era skor :)
  • IdaPierre
    Pinkgrape skrev 2011-03-26 18:10:19 följande:
    Förstår att det var kärlek vid första ögonkastet, så fruktansvärt snygga! :D
    jaa jag älskar dom. Så är de så söta det glittrar i tyget. Typiskt mej att ha glitter :) Va så inställd på att hitta ett par ljusrosa men när ja såg de här så fanns det bara dom för mej o nu ligger de i garderoben :)
  • teddy66
    Micke och Ramona skrev 2011-02-13 13:46:31 följande:
    Var kommer den röda skon ifrån? Väldans fin!
    Längesen man kolla här och såg din fråga. De är i från Din Sko. Finns även i svart.
  • ast

Fina skor! Det är svårt. Jag vill gärna ha ett par som inte är för brudiga, utan jag vill kunna använda dem fler gånger.

• Nikeh

Det här är mina skor! Som någon skrev ovan; Kärlek vid första ögonkastet!  

• Pinkgrape
    IdaPierre skrev 2011-03-26 19:00:12 följande:
    jaa jag älskar dom. Så är de så söta det glittrar i tyget. Typiskt mej att ha glitter :) Va så inställd på att hitta ett par ljusrosa men när ja såg de här så fanns det bara dom för mej o nu ligger de i garderoben :)
    Jag förstår dig, att du inte kunde motså! :D Såg att det glittade till lite hihi
    Vad ska du ha för klänning?

Jag var också inne på ett par ljusrosa, beställde hem, men de var inte fina. Nu ska jag ha ett par svarta pumps i mocka som jag redan har här hemma. Fruktansvärt sköna och enkla + billiga :P
  • IdaPierre
    Pinkgrape skrev 2011-03-26 21:31:18 följande:
    Jag förstår dig, att du inte kunde motså! :D Såg att det glittade till lite hihi

Jag var också inne på ett par ljusrosa, beställde hem, men de var inte fina. Nu ska jag ha ett par svarta pumps i mocka som jag redan har här hemma. Fruktansvärt sköna och enkla + billiga :P
    kolla i mitt bildgalleri så ser du vilken klännig ja ska ha :) tycker att skorna ja köpte gör det hela lite tuffare :) O de gillar ja..vill inte att de ska bli för puttinuttigt...hihi
  • IdaPierre
    Pinkgrape skrev 2011-03-26 21:31:18 följande:

Ja jag tror jag såg en bild på ett par rosa du la in här :) såg fina ut på bilden..ja hade oxå funderingar på att köpa sådana. Tur ja inte gjorde det. tråkigt när man beställer hem o så är de inte alls bra...tro mej ja har gjort det tusen ggr..haha...men vilken tur att du hade ett par som va snygga o sköna dessutom. De här skorna va me sköna och billiga. Gav 299 kr..så det känns bra :)
  • Pinkgrape
    IdaPierre skrev 2011-03-26 21:41:01 följande:
    Ja jag tror jag såg en bild på ett par rosa du la in här :) såg fina ut på bilden..ja hade oxå funderingar på att köpa sådana. Tur ja inte gjorde det. tråkigt när man beställer hem o så är de inte alls bra...tro mej ja har gjort det tusen ggr..haha...men vilken tur att du hade ett par som va snygga o sköna dessutom. De här skorna va me sköna och billiga. Gav 299 kr..så det känns bra :)
    Vilken fin klänning :D Tror skorna kommer bli jättefina till :)

Ja, just ja, fast de var inte de skorna jag beställde hem, utan ett par andra. Ska dock inte beställa några. Ska under sommaren försöka hitta ett par söta svarta ballerina att ha på middagen/festen och bara ha klackarna i kyrkan och under fotografering.

Det är ju alltid roligt när man kan göra fynd :)
  • Amejuli
    ast skrev 2011-03-26 19:49:36 följande:
    Fina skor! Det är svårt. Jag vill gärna ha ett par som inte är för brudiga, utan jag vill kunna använda dem fler gånger.
    Förstår dig. Vill ge dig ett litet tips iaf utifall att du ändå skulle vilja ha "brudiga" men fortfarande kunna använda dem sen. Både ha och äta kakan liksom... :-P
    dansshopen.se finns det en hel del brudskor som är i siden och för 200kr kan du lämna in dem efteråt och de färgar in skorna i vilken färg du vill. Det tyckte jag var smart!

Annars går det ju jättefint att välja en vanlig finsko som många andra här har gjort. Det var som sagt bara ett litet tips om du skulle hitta drömbrudskon och ändå ville kunna använda sen.
    Hoppas du hittar vad du söker!
  • Pingst2011
    Pingst2011 skrev 2011-03-17 16:12:48 följande:

Jag har beställt dessa från Ebay:

Ska bli spännande att se hur de är kvalitetsmässigt och om de matchar klänningen :)

Lyckades i min iver beställa hem fel storlek så nu finns det ett par 37:or av dessa till salu:
    http://www.blocket.se/kronoberg/Rosa_pumps_supersota_32783380.htm?ca=21&w=1

De var toksöta irl och jag gör rätt den här gången och beställer hem ett par 38:or :)
Svar på tråden Visa era skor :)