• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Aqwe
    SaJo1981 skrev 2011-05-14 12:49:37 följande:

Mina skor! Ljuvliga!

Tärnornas skor nedan: (utan rosett dock och i olika klackhöjd)

Dessa var också fina! Är båda från matildasfest? Hittade "dina" där men inte tärnornas. Vad ska du ha för klackhöjd?
  • Invincible
    Aqwe skrev 2011-05-14 13:13:04 följande:
    Jättefina! Varifrån är dem?
    De är från Brandos.se. Jag är lite kinkig med skor, så hade det inte varit fri frakt och fri retur så hade jag nog inte vågat beställa online. :)
    And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • SaJo1981

Aqwe: ja alla är från matildas fest....tärnskorna är under melodyskor med öppen tå....vi har som agt dem utan rosett... Jag kommer ha klackhöjd 6,25 medans tärnorna har fått välja själva så där varierar det...hade gärba haft högre men min sambo och jag är lika långa UTAN skor...:)

• sandis1977
    Kemist skrev 2011-05-14 10:14:49 följande:
    Tredje gången gillt för mig! Hade först köpt ett par från Scorett, men de var lite för gula i tonen. Sen köpte jag ett par fantastiska från Zara, men de var för höga för att jag skulle klara en hel dag (till och med för en klackälskare som jag)!
    Jag ville inte ha platå, men då kan inte klacken vara såååå höga som de var på Zaraskorna. Köpte ett gäng skor från Brandos, och dessa söta får stanna! De är jättevackra på!

Vilka fina!
    Får man fråga vad de kostade och om de är breda eller smala i foten?
  • cookieandkermit
    JenniferS skrev 2011-05-14 02:26:38 följande:
    Tyckte jag med! Jättefina, har du koll på närmare modell mer än märket..? Försöker hitta en nätbutik som har dem
    Vill ha Tungan ute
    Dom är Lovely! Skrattande och sjukt bekväma för det är lite "mjukt" i skon, eller hur jag nu ska förklara.. Oh, jag kommer inte ihåg :( Och jag kan inte hitta kvittot, som jag vet att jag sparade! *irriterande* Men ska kolla med min mamma om hon kommer ihåg. (hon var med när jag köpte dom)
  • Emmilie87

De här har jag köpt :)

• Kristina76

Här är mina, ska bara gå in dem nu... Långt till oktober.
    Skor - Ivory: Alice | Yttersidan av skon

• Aniara4

Nu har skopaketet från Evans kommit!
    Jag köpte dessa för 245:- totalt, inklusive frakt:

Och så här ser de ut i min kamera:

De är i storlek 4 (=37) EEE, alltså extra extra bred läst, och de är faktiskt lite breda t.o.m. på mina breda (och för tillfället väldigt ovårdade Skäms) ankfötter.

Men de är faktiskt bättre än jag trodde, så jag behåller dem men fortsätter hålla ögonen öppna om det dyker upp något bättre!
  • Kemist
    sandis1977 skrev 2011-05-15 12:02:18 följande:
    Vilka fina!
    Får man fråga vad de kostade och om de är breda eller smala i foten?
    De kostade 1049 kr, frakten är ju gratis från Brandos. Jag har smala fötter, men tycker nog att de är normala. Jag har 37.5 i storlek, och beställde 38 för att inte få skav och de är nog lite lite stora, så de stämmer i storlek om man säger.
  • majflicka
    SaJo1981 skrev 2011-05-14 12:49:37 följande:

Jättefina båda paren! Funderat på ett par väldigt lika dina:

Dock lite för dyra, men gaaalet sköna. Så till min fråga: Är Melody skor sköna?
Svar på tråden Visa era skor :)