• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Charmina
    Anna B skrev 2011-05-23 19:49:09 följande:
    Wow, snyggaste kilklackarna någonsin! Var har du köpt dem???
    Hej Anna B,

Köpte de från www.lightinthebox.com

Såg att de är lite dyrare nu än när jag köpte de. Nu kostar de drygt 500 kr.
    Jag fick betala 200 kr till DHL men det tror jag beror på att jag angivit en leverensadress som jag inte befann mig på så de fick åka till mitt jobb.

Men de är precis lika snygga i verkligheten som på bild!!
  • Aniara4
    Charmina skrev 2011-05-20 15:15:16 följande:

Dessa två par skor har jag valt.
    Älskar båda och de i ivory är i skinn :)
    Roligt med extra fin baksida! Om jag kunde gå i klackar skulle jag definitivt överväga dessa...
  • Anna B
    Charmina skrev 2011-05-24 09:05:49 följande:
    Hej Anna B,

Köpte de från www.lightinthebox.com

Såg att de är lite dyrare nu än när jag köpte de. Nu kostar de drygt 500 kr.
    Jag fick betala 200 kr till DHL men det tror jag beror på att jag angivit en leverensadress som jag inte befann mig på så de fick åka till mitt jobb.

Men de är precis lika snygga i verkligheten som på bild!!
    Tack, tyvärr så hinner de nog inte komma hem. Gifter mig nästa lördag. Men ååå vad de är fina....
  • Charmina
    Aniara4 skrev 2011-05-24 10:20:06 följande:
    Roligt med extra fin baksida! Om jag kunde gå i klackar skulle jag definitivt överväga dessa...
    Jag håller med :) Och så är de bland de skönaste högklackade skorna jag använt men det är nog för att de är i skinn på insidan.

Om du inte hittat ett par skor så hoppas jag att du hittar ett par fina med lite lägre klack!
  • Charmina
    Anna B skrev 2011-05-24 11:29:55 följande:
    Tack, tyvärr så hinner de nog inte komma hem. Gifter mig nästa lördag. Men ååå vad de är fina....
    GRATTIS!

Beställ de ändå då och använd de till andra tillfällen. De flesta som har sett dessa Älskar de och vill genast veta vart de är köpta :)
  • Anna Maria
    SnartFruSir skrev 2011-05-24 16:03:14 följande:

Här är mina :)

Fina!
    A & S
  • Anna B
    Charmina skrev 2011-05-24 15:40:01 följande:
    GRATTIS!

Beställ de ändå då och använd de till andra tillfällen. De flesta som har sett dessa Älskar de och vill genast veta vart de är köpta :)
    mmm. funderar på att beställa :) Men då är risken att jag klickar hem fler par, fanns väldigt mycket snyggt där!
  • Runi

La ut skorna jag tänkte ha i början av den här tråden men de tog slut innan jag hann beställa dem :/
    Men nu efter att ha kollat på lite över 15.000(!!!!) par skor så har jag hittat några med rätt höjd (beställde klänningen efter klackarna på skorna jag skulle ha från början) som jag tycker jättemycket om.

• septemberbrud11
    SnartFruSir skrev 2011-05-24 16:03:14 följande:

Här är mina :)

Jag ska också ha sådana skor! Dom e så fina och jag e supernöjd med mitt val Glad
Svar på tråden Visa era skor :)