• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Joffan

JAG HAR HITTAT MINA SKOOOOR!!!!!!!

Presis vad jag letade efter! Hjärta
  • Diamanten90

Här är mina. Ska ha de till  vänster tills de blir för obekväma. Sen tar jag sandalerna:)

junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • SaJo1981

Majflicka: hämtade ut mina idag ich har ite riktigt hunnit känna efter men jag provade ett par av tärnskorna och de var förvånansvärt mjuka! Lovar att återkomma när jag testa mina:)

• SaJo1981

Majflicka: vart hittade du det paret och vad kstade det? Provade precis mina skor..... :( dom är alldeles för små TROTS att jag mätte mina fötter innan och TROTS att ena tärnan och jag har samma storlek och hennes skor sitter perfekt på mig med...... Är så sjukt besviken.....

• Emma83brud
    Joffan skrev 2011-05-18 18:14:54 följande:
    JAG HAR HITTAT MINA SKOOOOR!!!!!!!

Presis vad jag letade efter! Hjärta
    Vart köpte du dessa och vad kostade de?
  • Joffan
    Emma83brud skrev 2011-05-18 20:05:51 följande:
    Vart köpte du dessa och vad kostade de?
    Jag köpte dem i en lite butik här i Helsingfors, de kostade 50€.
    De är Menbur och modellen är 034010A04.
  • majflicka
    SaJo1981 skrev 2011-05-18 20:03:06 följande:
    Majflicka: vart hittade du det paret och vad kstade det? Provade precis mina skor..... :( dom är alldeles för små TROTS att jag mätte mina fötter innan och TROTS att ena tärnan och jag har samma storlek och hennes skor sitter perfekt på mig med...... Är så sjukt besviken.....
    De här är från Rainbows  Diane Hassall kollektion. De heter Liliana. Jag har inte hittat precis de här skorna i Sverige men provat Buttercup (som ser nästa likadana ut men har högre klack) från samma kollektion på Danshopen.se (Örebro) fysiska butik o har flera skor från Rainbow som sitter som gjutet så jag känner mig trygg med att kunna satsa på dem utan att ha provat dem. Kommer isf köpa dem från elegantsteps.uk.com som jag köpt flera skor ifrån. Hade dock varit glad för skor för en tusenlapp mindre....

Vad tråkigt de inte passade! Lycka till i skojakten!
  • sof79

Här är mina underbara skor. Just love it! Bara 450 kr på Johanssons, kan inte bli bättre..
  • mikaela86

Dessa är mina godingar!!
    Jag bara älskar dom, får ju naturligtvis ha ett par i reserv men aaaa jag är kär!! 
Svar på tråden Visa era skor :)