• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • fru Hägg

...och detta är en inspirationsbild för mitt hår.....

• Helena Mikael

Efter många katastrofer med min klänning kommer jag nu stå Brud i denna vackra skapelse 9 juli! :)
    Den ska bara in på KEM  först ;)

• lilja
    andersson1970 skrev 2011-06-23 10:01:23 följande:
    Love it!! Du har samma bröllopssmak som jag, I guess!
    P.s har du hittat skor? Verkar helt ute i år.....letade som en galning efter ett par, men ikke då... :(

Dessa skor har jag beställt!
    * 21 juli 2012 *
  • saxomanix

@jelica: super snygg...

jag och min mamma ville EGENTLIGEN bara titta lite rund..och så hittade jag den perfekta klänningen. Jag hade ingen kamera med mig men det är rätt liknande den här (fast uton de där blommorna och lite mer släpp)
    Älsker den redan nu!

• MrsSmith
    Jelica skrev 2011-06-27 21:47:18 följande:

Min klänning :)

VVilken fantastisk klänning, passade verkligen bra på dig! Får man fråga vilken designer/tillverkare den kommer ifrån?
  • Beautiful Disaster

Min klänning Dock utan axelband, samt köpt i bröllopsbutik här i Sverige, ingen kinaklänning som denna

Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
  • TheD
    Beautiful Disaster skrev 2011-07-01 19:54:53 följande:
    Min klänning Dock utan axelband, samt köpt i bröllopsbutik här i Sverige, ingen kinaklänning som denna

Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
    Den har jag sett på tradera ett tag. Verkar populär :) Varför utan axelband? (Ska jag säga som har tubskärniing :P ) för den är fin med.
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar