• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Sausage

Klänningen är Victoria Jane by Ronald Joyce. Om ni klickar på länken kan ni se den och även andra i 'the collection'. http://www.victoriajaneuk.com/en/victoriajane.html 

Jag bor i Newcastle i England och köpte den från 'Wedding Secrets' i ett stort köpcentrum som heter Metrocentre i Gateshead. Info här: http://www.metrocentre-gateshead.co.uk/Shopping/Store-Finder/Wedding-Secrets

Blommorna är vita rosor och gerbera som färgats svarta, en kompis till mig gjorde buketterna.

Kul att ni gillar klänningen! Nu undrar jag bara vad jag ska göra med den? Lägger man den bara i en box eller nåt och hoppas på att den kommer till användning för ens barn i framtiden, eller vad gör man??? Vill ju inte göra mig av med den redan...!

• Peggy3
    inlovewetrust skrev 2011-06-06 13:51:17 följande:
    Den är verkligen så vacker! Vart har du köpt den? Får man fråga vad den kostade?
    Tack = )
    beställde den från en butik i USA men finns i butiker som säljer Mori Lee klänningar, med tull och allt gick det på runt 9000 hade jag köpt den från butik fick jag höra att priset låg runt 12 - 13 000..
  • Iseika

Den  här klänningen hade jag när jag gifte mig för en dryg månad sen.

• zvartaliljan

Denna hade jag när jag gifte mig i lördags

• MartinaRickard
    Soderek skrev 2011-06-14 17:53:28 följande:
    Alla verkar beställa från kina. Ingen som har testat www.mylove-bridal.com? Skulle vara intressant att veta mer om den sidan. Om klänningarna är så fina i verkligheten som de är på sidan Glad
    jo jag har gjort och är super nöjd=)

dem är verkligen lika fina som på bild, dock vart min en aningen stor, men det beror på en miss, vi la till cm för att jag är gravid och så skrev vi samtidigt att jag var det och vilken månad jag skulle vara i när vi gifter oss, och det hade dem tagit åt sig och lagt på lite extra;) men det går ju och sy in
  • Soderek
    MartinaRickard skrev 2011-06-15 07:14:20 följande:
    jo jag har gjort och är super nöjd=)

dem är verkligen lika fina som på bild, dock vart min en aningen stor, men det beror på en miss, vi la till cm för att jag är gravid och så skrev vi samtidigt att jag var det och vilken månad jag skulle vara i när vi gifter oss, och det hade dem tagit åt sig och lagt på lite extra;) men det går ju och sy in
    Åh vad härligt! Du har ingen bild på dig i klänningen och en från sidan så man kan få se lite (även om den inte kommer sitta "som den ska" då du är gravid)? Glad
  • MartinaRickard

Jodå, här har du dem=)

Som sagt, alldelse för stor just nu och så en "tjockis" under;)
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar