• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Hoffsennanen Tottoplex
    pludie skrev 2011-02-08 03:57:34 följande:
    Nu 'ar jag en 2010 brud men jag vill tipsa er om Casablanca klanningar. de ar FANTASTISKA! 

Jag hade denna, den heter 1827.

www.skruttplutt.wordpress.com

Vilken underbar klänningen! Återförsäljare i Sverige? Å prislapp på denna vackra skapelse?
  • marielleangelina
    zvartaliljan skrev 2011-06-13 20:55:09 följande:
    Denna hade jag när jag gifte mig i lördags

Wow! Jag är svag för klänningar med V-ringning och axelband, precis som på din. Superfin! Hela bilden måste jag också berömma :)
  • tvåbarnsmamma
    Johannaz skrev 2011-06-18 16:52:36 följande:
    vad underbar!!!! vart har du köpt den???
    å hur mycket kostade den! super fin verkligen!
    Den har jag beställt från kina, landybridal.com kostade 1800:- väntar på att få hem den nu. Jag håller tummarna på att den är så fin som på bilden :)
  • vinterbrud120106
    Bröllop201187 skrev 2011-02-01 14:40:25 följande:

Jag gifter mig den 30Juli, detta är min klänning!
    Vilken underbar klänning.
  • Pinkgrape
    Johannaz skrev 2011-06-18 18:14:20 följande:
    Hej! ja funderar oxå på att beställa en jätte fin klänning därifrån.
    Men jag förstår inte hur man beställer? någon som kan hjälpa mig? :)

tack 
    Man går in på klänningen man vill beställa, såklart :P Sedan väljer man färg och storlek, om man inte kan ha en standardstorlek så fyller man i sina egna mått i den lilla rutan under "Fill in your details". Där kan man också skriva om man vill ha eventuella ändringar på klänningen, plocka bort något eller lägga till något tex snörning i ryggen. Sedan klickan man på "Add to cart" och går till kundvagnen där man klickar på "Continue checkout". Där får man då skapa en användare och betala. Precis som på alla webshoppar typ :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • EhjärtarF

Peggy3 ::: Du passade mycket bättre i klänningen än modellen!! .... super läcker klänning!

3 september 2011
  • Gwennie
    tweety skrev 2011-06-19 21:18:30 följande:
    Casual Strapless Sash Organza Satin Reception Dress For Bridal
    Tjusigt värre! Så fint med plisserat tyg. Hade jag bara haft figuren för det, så hade jag velat gifta mig i min mammas gamla bröllopsklänning, också helt plisserad.
    Mycket vacker klänning :)
  • förlovadflicka

Åh, jag längtar så tills min klänning är klar så att jag kan lägga in en bild här :D

• Rosi

Jag skulle vilja ha denna på mitt bröllop men har inte funnit något ställe som har den än... =(
    Någon som vet var jag kan få tag på den??
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar