• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Beautiful Disaster
    TheD skrev 2011-07-01 20:53:58 följande:
    Den har jag sett på tradera ett tag. Verkar populär :) Varför utan axelband? (Ska jag säga som har tubskärniing :P ) för den är fin med.
    Utan axelband för att den var sådan i butiken jag köpte den i Tycker den är fin med axelband men orkar inte sy dit

På Tradera, jaha Att jag inte sett den där, som jag letat efter klänning :-P 
    Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
  • Nudax
    Lisa201109 skrev 2011-03-02 19:21:47 följande:

Här är min klänning från Lilly. 

Det är den jag fastnat för också! =D Fast för mig är det över ett år bort, så vet inte om den kommer att finnas kvar. Älskar den! Har du hunnit få hem den, var den som du tänkt dig?
  • Lisa201109
    Nudax skrev 2011-07-02 23:49:38 följande:
    Det är den jag fastnat för också! =D Fast för mig är det över ett år bort, så vet inte om den kommer att finnas kvar. Älskar den! Har du hunnit få hem den, var den som du tänkt dig?
    Den hänger och väntar på mig i deras stockholmsbutik. Var där och provade och köpte den på en gång. Ska bara lägga upp den lite och korta halternecken. Jag älskar den, jag med! Det som skiljer sig mellan bilden och verkligheten är att jag är kortare än modellen och därför går draperingen lite längre ner på mig, alltså typ ner på halva rumpan. Men det är ju en smaksak, själv tycker jag att det är lite extra fint=) Jag håller tummarna för din skull att den finns kvar när det är dags för dig att köpa en klänning. 

• Två ska bli tre
    Gottblåbär skrev 2011-06-27 18:32:37 följande:
    Här är min fina Kina skapelse, provad i lite hast innan gubben kom hem :)

Åhh.. Vad fin den blev! Och den ser verkligen välsydd ut.

Får man fråga vilka du beställde klänningen ifrån?

• Gottblåbär
    Två ska bli tre skrev 2011-07-03 18:52:35 följande:

Åhh.. Vad fin den blev! Och den ser verkligen välsydd ut.

Får man fråga vilka du beställde klänningen ifrån?

Tack så mycket, är jätte nöjd. Den är beställde från Anders på luxury dress. Han som säljer på Tradera bla. :)
  • Två ska bli tre
    Gottblåbär skrev 2011-07-03 19:54:11 följande:
    Tack så mycket, är jätte nöjd. Den är beställde från Anders på luxury dress. Han som säljer på Tradera bla. :)

Jaha.. Den ser som sagt väldigt fin och välgjord ut.

Finns klänningen i hans "sortiment" eller är den egenkomponerad?

Kanske dum fråga men mailar man till honom på svenska?

• Gottblåbär
    Två ska bli tre skrev 2011-07-04 06:27:12 följande:

Jaha.. Den ser som sagt väldigt fin och välgjord ut.

Finns klänningen i hans "sortiment" eller är den egenkomponerad?

Kanske dum fråga men mailar man till honom på svenska?

Jag skickade in en bild på denna klänning

Och man skriver på svenska:)  Den känns väldigt välgjord, och tung är den också :)
  • BloodyDisgusting

Min klänning som jag är totalt kär i. Ska dock inte ha mörkgrönt utan det blir svarta detaljer istället :) Kommer att beställa den i höst (gifter mig i juni nästa år)

• Jelica
    MrsSmith skrev 2011-07-01 19:05:37 följande:
    VVilken fantastisk klänning, passade verkligen bra på dig! Får man fråga vilken designer/tillverkare den kommer ifrån?
    Den kommer från Ginnis som slagit sig ihpå med Venus bridal nu :) Superskön klänning och vacker :) Tack alla för era komplimanger, värmer verkligen! :)
  • Januaribrud
    Jelica skrev 2011-07-05 20:01:51 följande:
    Den kommer från Ginnis som slagit sig ihpå med Venus bridal nu :) Superskön klänning och vacker :) Tack alla för era komplimanger, värmer verkligen! :)
    Otroligt fin klänning! Är själv mycket svag för klänningar med spetsdetaljer Den passar dig verkligen perfekt. Jag har själv hittat en klänning som jag skulle vilja ha hos Venus Bridal. Ungefär vilken prisklass ligger Venus bridal i om jag får vara så fräck att fråga?
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar